جمعه سی و یکم فروردین ماه
پشت پرده اخبار فوتبال

دربی ۹۸ در ابهام

برنامه بازی های لیگ برتر تا هفته بیست و دوم اعلام شد، اما از برنامه هفته بیست و سوم که دربی ۹۸در آن قرار دارد خبری نیست. نمی دانیم چرا زمان و تاریخ دربی ۹۸اعلام نشد اما شک نکنید که بی دلیل نیست.

تا آن زمان چندین هفته مسابقه درپیش رو قراردارد باید صبر کرد و دید که بازیکن مصدوم و یا محروم و اصولا روحیه تیم چگونه است تا آن گاه تاریخی را بر شمرد تا مقابل کار انجام شده قرار نگرفت. حالا متوجه شدید چرا تاریخ دربی و یا برنامه هفته بیست وسوم بازی ها اعلام نشد. البته فعلا یک تاریخی مثل ۲۳ اسفند اعلام شده است. اما تا آن روز کی مرده وکی زنده است.

قرار است در مورد ابهامات دیدار دو تیم استقلال با هوادار، خصوصا خطای پنالتی نادیده شده به سود هوادار و یا  تبدیل شدن تیم استقلال به ۱۲ بازیکن در زمان ثبت گل دوم در کمیته داوران مورد بررسی قرار بگیرد. تعجب اینجاست که چرا در کمیته داوران؟

پس کمیته انضباطی چگونه تعریفی دارد؟

نکند من بعد صدور احکام را باید از کمیته داوران پیگیری کرد؟

وحید قلیچ دروازه بان سابق تیم پرسپولیس بعد از حملات تند مجیدی به اسکوچیچ مبنی بر بازی نگرفتن از سیاوش یزدانی در تیم ملی، به سرمربی تیم استقلال توصیه کرد تا اندکی بر خود مسلط باشد.

در ترکیب تیم ملی جای خیلی ها خالی دیده شد، چرا دیگران اعتراض نکردند؟

خوب و بد تیم ملی را فقط اسکوچیچ باید پاسخ دهد، همان طوریکه بسیاری از دوستان خودتان نسبت به بازی ژستد در تیم استقلال اعتراض دارندکه   پاسخ شما به دوستان هم جنس آبی این بود. مسایل تیم و بازی کردن و نکردن این و آن به من مربوط است  انگار مرگ خوب است برای همسایه.

شکایت برادر از برادر در فوتبال می رود تا صاحب جایگاه شود. مانند فرهاد از فرزاد که فرزاد مدتی در محکومیت به سر می برد. نوع جدید آن شکایت هوادار از استقلال است که یکی از مسئولین هوادار گفته تا پای جان پیگیر شکایت خود خواهیم بود. شکایت آن ها به تبدیل شدن تیم استقلال به دوازده بازیکن از زمان بازی است. فعلا باید نقش شنونده را داشت.

اگر شرایط جوی اجازه دهد، اگر از آسمان سنگ نبارد قرار است بازی عقب افتاده از جام حذفی بین استقلال با پیکان روز سه شنبه برگزار شود.

تا به امروز این بازی با دلایل مختلف در چند نوبت به تعویق افتاده است.

باید تا روز سه شنبه دندان روی جگر گذاشت.

گزارش: اکبر عزیزی