جمعه دهم فروردین ماه

مسابقات فوتبال شش جانبه با قهرمانی قلم ورزش پایان یافت

 ورزش و تحرک جسمی از نیازهای جدی معلولان و افرادی است که با وجود برخی کاستی ها ،می توانند استعدادها و ظرفیت‌های خود را بروز داده و در معرض دید همگان قرار دهند.

تلاش مدیران و دست اندرکاران موسسه پیام آوران زیبایی را ارج می نهیم که با هدف تشویق و ترغیب گروهی از معلولان سی‌پی، سندروم داون و آی دی ورزش را بهانه قرار دادند و در دهه مبارکه فجر، بانی مسابقات شش جانبه فوتبال در مجموعه ورزشی نشاط تهران شدند.

این رقابت ها در زمین‌چمن مصنوعی مجموعه و به صورت ۷ نفره برگزار شد.

تیم خبرنگاران و عکاسان ورزشی ( قلم ورزش)  که همواره از اینگونه اقدامات فرهنگی حمایت می کند، دعوت مسئولان موسسه ‌پیام آوران  زیبایی را اجابت کرد و در این هماوردی زیبا حضور یافت.

تیمه ای پیشکسوتان فتح و هنرمندان موسیقی هم به میدان آمدند تا اجتماعی خوب با مشارکت سه تیم معلولان سی پی، سندروم داون و آی دی شکل بگیرد.

دیدار نهایی مسابقات با حضور جمعی از مسئولان و ورزشکاران و اهالی هنر و موسیقی برگزار شد که قلم ورزش با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل تیم خوب هنرمندان موسیقی به مقام اول دست یافت.

نکته مهم این رقابت ها حضور جوانان با استعدادی بود که  با وجود کاستی های جسمی و‌معلولیت های فیزیکی در ارائه فوتبال گروهی توانایی بالایی داشتند.عزم و اراده آنها را باید ستود و به همت والایشان آفرین گفت.

باید امکانات و شرایط بیشتری برای این قشر ایجاد کرد و آنهارا از خانه نشینی  وبی تحرکی به سمت ورزش و فعالیت های  جسمی هدایت کرد،تا آنها مشارکت بیشتری در امور اجتماعی داشته باشند.