جمعه سی و یکم فروردین ماه

ادای احترام به پدر والیبال مازندران

دهه چهل و پنجاه والیبال مازندران با یک نام می درخشید و آن مردی بود به نام خسرو قبادی مقدم که به اتفاق حسین بهرام صفت، جمشید آیریا، هوشنگ نوذری، رضا مهربان، گیتی یگانه، اشرف وحیدیان و ... نخستین دوره مربیگری بین المللی را در کشور چک گذراندند و دنیای علم و تجربه را با خود به ایران آوردند. زنده یاد خسرو عبادی اما در شمال ایران بی نظیر بود و در قلب مردمان والیبال دوست می درخشید. او متاسفانه خیلی زود از دار دنیا رفت...

پیش از آغاز دیدار تیم های لبنیات هراز آمل و فولاد سیرجان به همت باشگاه فرهنگی ورزشی لبنیات هراز و هیات والیبال شهرستان آمل در سی و دومین سالگرد درگذشت مرحوم خسرو قبادی پدر والیبال مازندران یاد و خاطره این مربی فقید گرامی داشته شد.

محمد شعبانپور سرپرست لبنیات هراز که به همراه مرتضی حق شناس رییس هیات والیبال آمل هماهنگی های این ارزشمند را انجام داده بودند خاطر نشان کرد: مرحوم خسرو قبادی حق بزرگی بر گردن ورزش و والیبال مازندران داشت و این کمترین کاری است که ما میتوانیم انجام دهیم.

پیش از آغاز دیدار لبنیات هراز و فولاد سیرجان، داوران ،پیشکسوتان والیبال آمل، کادرفنی و بازیکنان دو تیم با اهدای شاخه گل یاد و خاطره این چهره نام آشنا را گرامی داشتند.