جمعه دهم فروردین ماه
پشت پرده اخبار فوتبال

بیرانوند ودرویش به توافق رسیدند

اخباری که ملاحظه می کنید، آخرین خبرهایی است که کمتر آن را خوانده یا شنیده اید. به بخشی از این اخبار اشاره می شود.

 اقدام بازیکنان تیم گل گهر سیرجان در نوع خود بی سابقه است. کلیه بازیکنان تیم گل گهر در اقدامی خطاب به کمیته اخلاق،عنوان کردند، آنچه که مدیرعامل باشگاه در خصوص صدور رای یک طرفه مطرح کرد، حرف تمامی بازیکنان تیم گل گهر است. در صورت احضار ایشان ما بازیکنان بر خود لازم می دانیم که همراه با مدیر عامل در کمیته اخلاق حضور پیدا کنیم. در ضمن ما هم قسم شده ایم که حق خود وامتیازات اوج گیری را در داخل میدان کسب کنیم، نه در خارج از میدان.

* انتقال عبدالکریم بازیکن عراقی به سپاهان بار دیگر منتفی شد. باشگاه عراقی الکرخ مانع از انتقال عبدالکریم به سپاهان شد. گویا در انتقال این بازیکن به سپاهان باشگاه اصفهانی حق وحقوق باشگاه عراقی را نا دیده گرفته وطرف عراقی مانع از صدور رضایت نامه و آی دی کارت شد. از این رو،انتقال عبالکریم به سپاهان منتفی اعلام شد.

*ساعاتی پیش رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیرانوند و وکیل  وی مذاکراتی انجام دادند تا به بحث بدهی  باشگاه به بیرانوند وباز شدن قفل پنجره نقل وانتقالات خاتمه داده شود.در این مورد توافقاتی حاصل شد و ظرف امروز و فردا قفل پنجره نقل و انتقالات باز خواهد شد.

 بد نیست دلیل لغو انتقال رشید مظاهری به تیم فوتبال فولاد را بدانید. بعد از آنکه بین مظاهری و فولاد توافق اعلام شد، مظاهری دو شرط تازه ای را مطرح کرد که این دو شرط اورا با سایر بازیکنان متمایز کرد. ورود گرشاسبی به مذاکرات مظاهری با نکونام عملا آب پاکی را رو دست مظاهری ریخت. به گونه ای که حتی با عقب نشینی مظاهری از خواسته های جدیدش، باز فولاد و گرشاسبی زیر بار نرفته تا نظم و آرامش در باشگاه فولاد برقرار بماند.