سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

اخبار پشت پرده فوتبال

*کنعانی زادگان با رای کمیته اخلاق از دو بازی ملی مقابل کره و سوریه محروم شد...

* هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه داد تامسائل جاری فوتبال مورد بررسی قرار بگیرد.

*استاندار تهران اعلام کرد، حاضر است دو زمین مناسب تمرین در جهت همکاری در اختیار پرسپولیس و استقلال قرار دهد.

*علیرضا بیرانوند در واکنش به صدور بیانیه باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، بی جهت کسی را مقابل هواداران قرار ندهید، آقایان متخصص در راه صدور بیانیه لطفا بروید خودتان را اصلاح کنید. مشکل پرسپولیس بیرانوندها نیستند.

*باشگاه گل گهر سیرجان در نظر دارد از فدراسیون فوتبال به فیفا شکایت کند.

 *مرتضی فنونی زاده پیشکسوت فوتبال در واکنش به شکست تیم پرسپولیس مقابل فولاد اعلام کرد، مهدی شیری ورضا اسدی دنبال تیم دیگری باشند، چون پرسپولیس جای بازیکنان کوچک نیست.

*یحیی گل محمدی بعد از ناکامی پرسپولیس  مقابل فولاد رو به هواداران پرسپولیس گفت: برای تقویت تیم پرسپولیس نام سیزده بازیکن جدید را در اختیار باشگاه قراردادم اما تا این لحظه حتی یک خرید هم نداشتیم.من کار خودم را انجام دادم، دیگر از دست من کاری ساخته نیست. آنچه که باشگاه به عنوان خرید بازیکن جدید در دستور کار قرار داده باب میل من نیست و خریدهای مورد نظر باشگاه به من نمی خورند.

*باز هم یک بام ودو هوا،بازیکن یا مربیانی که در سوپر جام کارت قرمز گرفتند از بازی بعدی تیم شان یک جلسه محروم هستند، اما آنهایی که کارت زرد گرفتند کارت زرد انها پاک و در هیچ جا محاسبه نمی شود.

* قایم مقام باشگاه پدیده در ارتباط با طلب این باشگاه از پرسپولیس می گوید: دیگر کاری با باشگاه پرسپولیس نداریم. ملاقات ما در فیفا صورت خواهد گرفت.