پنجشنبه نهم فروردین ماه
نایب قهرمان ساحلی کارگران؛

تجلیل از قهرمانان کبدی سبزوار

 معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار از قهرمانان کبدی شهرستان تقدیر کرد. علوی مقدم در این مراسم که در محل فرمانداری سبزوار برگزار شد عنوان کرد:باید شورای ورزش در شهرستان را هرچه سریعتر تشکیل بدهیم و برای ورزش برنامه راهبردی ترسیم کنیم.

وی افزود:سبزوار استعداد فراوانی در حوزه ورزش به خصوص ورزش های سنتی و اصیل مثل چوخه و کبدی دارد که باید به آنها توجه ویژه کنیم و با بکار گیری افراد کاردان و استفاده از تجارب عاشقان ورزش های اصیل ایرانیان که خوشبختانه شهرستان سبزوار کارشناسان خوب و دلسوزی داریم استفاده بهینه ببریم تا شور و نشاط اجتماعی بالا برود.

وی گفت: سبزوار در حالی در مسابقات کبدی ساحلی کارگران به عنوان نایب قهرمانی دست یافته که اینجا ساحلی وجود ندارد اما استعداد کبدی در این منطقه بخصوص روستاها به وفور پیدا می شود و باید آنها را کشف و پرورش داد .

 در این نشست قهرمانان کبدی شهرستان دغدغه های خود را با معاون استاندار مطرح کردند.  در این مراسم از قهرمانان کبدی شهرستان سبزوار آقایان:ایمان درده(بازیکن)،علیرضا مسکنی،علیرضا نودهی(سر مربی)،مجید محمدیان(سرپرست) و حسین زیدآبادی که در معیت تیم خراسان رضوی در مسابقات کبدی ساحلی کارگران کشور که در بندرعباس برگزار شد تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم علاوه بر علوی مقدم فرماندار سبزوار،محمود یزدی معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان سبزوار ، حسین شهابی رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار،امید یگانه رئیس هیات هندبال سبزوار و محسن تدینی ثانی رئیس هیات ورزش کارگری شهرستان سبزوار نیز حضور داشتند.

مسابقات کبدی ساحلی کارگران طی روزهای 7 و 8 بهمن ماه در بندر عباس برگزار شد که تیم های هرمزگان(میزبان) و خراسان رضوی با ترکیب کادر فنی و بازیکنان سبزواری به فینال راه یافتند و در یک دیدار تماشایی و نزدیک هرمزگان با اختلاف 3 امتیاز قهرمان شد و سبزوار از سکوی نایب قهرمانی بالا رفت.