پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

پس لرزه در استقلال!

تیم فرهاد مجیدی گرچه چندان خوب بازی نمی کند،اما خوب نتیجه می گیرد. در پرتوی همین خوب نتیجه گرفتن، در نیم فصل لیگ برتر در صدر قرار گرفت تا قهرمان معرفی شود و در جام حذفی هم در حال حاضر در جمع هشت تیم یک چهارم نهایی قراردارد، اما در این مسیر اخیرا اخباری به گوش می رسد که  استقلال را  به سمت و سوی چالش هدایت می کند. به عبارت دیگر در استقلال خاکستر در حال کنار رفتن از روی آتش است.

این در حالی است که چند روز پیش و قبل از بازی حذفی استقلال با پیکان از سوی تصمیم گیرندگان باشگاه چنین عنوان شد که استقلال این روزها در کشتی امن مسیری را طی می کند که ساحل آرامش را نشانه رفته است، اما بعد از بازی استقلال با پیکان ناگهان پس لرزه ها  در گفتار مربی تیم فعال شد. اخیرا بحثی مطرح شده که نام آن را مشکلات جدید می دانند. موضوع به خرید یک بازیکن خارجی جدید برمی گردد.

مجیدی همچنان به دنبال تقویت تیمش است، از این رو خرید یک بازیکن خارجی سطح بالا را به باشگاه پیشنهاد داده است. موضع گیری مدیرعامل که گفته است بازیکن خارجی گران قیمت میسر نیست دل مجیدی را به درد
آورده تا در مصاحبه بعد از بازی با پیکان در جمع خبرنگاران بگوید، دل پری از بابت مشکلات در تیم دارم. اگر قرار است این رویه (غیرممکن بودن خرید بازیکن مورد نظر خارجی)  ادامه پیدا کند، لطفا در جهت حل سایر مشکلات اقدام شود.

از صحبت های مجیدی چنین پیداست که پس لرزه ها در استقلال فعال شده و به زودی  پس لرزها به زلزله بزرگتر و با ریشتر بالا تبدیل خواهد شد. حتی در این ارتباط برخی از بازیکنان استقلال بعد از بازی با پیکان در مصاحبه های خود در خارج از رختکن و در راهروهای ورزشگاه آزادی به حمایت از سرمربی رفته و حرف های او را به عنوان وجود مشکلات زیاد در تیم را تایید کرده اند.

اکنون آن کشتی امن با توجه به موجی که ایجاد شده می رود تا استقلال را در طوفان گرفتار کند که دریک سوی مدیریت قراردارد و در آن سوی دیگر فرهاد مجیدی.