جمعه سی و یکم فروردین ماه
نشست هیات رئیسه فدراسیون والیبال؛

جوانگرایی در ارکان اجرایی و اداری

سومین نشست هیات رئیسه فدراسیون والیبال در سال 1400 بعد از سه ساعت بحث و بررسی موضوعات مختلف به پایان رسید.

سومین نشست هیات رئیسه فدراسیون والیبال امروز (چهارشنبه بیستم بهمن) به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی برگزار شد.

علی‌اصغر مونسان، ناصر میرفخرایی، فریبا محمدیان، میلاد تقوی، مهناز شاددل، مصطفی کارخانه، مهدی اسلامی، محمدجواد یزدان‌پناه و مهرداد هاشمی از دیگر شرکت کنندگان در این نشست بودند.

در این نشست عملکرد سال 1400 و برنامه‌های پیش روی والیبال ایران در سال 1401 بررسی شد و اعضای هیات رئیسه نظرات خود را درباره راهکارهای بهبود برنامه‌ها مطرح کردند و در نهایت مواردی به تصویب رسید که مهمترین‌ها به قرار زیر است.

تقویم مسابقات سال 1401 در پایان سال اعلام شود تا باشگاه‌ها برای حضور در مسابقات مختلف برنامه‌ریزی کنند.

تغییرات مورد نیاز آئین‌نامه اجرایی و انضباطی مسابقات در نشست مشورتی مشخص شود و برای تصویب در جلسه آینده، در اختیار اعضای هیات رئیسه قرار گیرد. همچنین اعضای شورای مشورتی اصلاح آیین‌نامه اجرایی و انضباطی مسابقات مورد تایید قرار گرفت.

با توجه به درخواست‌های متعدد برای حضور در لیگ برتر مردان، تعداد تیم‌های لیگ‌ها و شرایط خاص مانند شیوع کرونا یا هر اتفاق دیگری در تغییرات آئین‌نامه اجرایی و انضباطی مسابقات دیده شود.

با توجه به تجدید نظر فدراسیون جهانی والیبال در سن بازنشستگی داوران، با بازگشت محمد شاهمیری به دنیای قضاوت در والیبال به عنوان داور فدراسیون جهانی والیبال موافقت شد.

طرح ساخت سایت اداری فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران و تبدیل مجموعه اداری فعلی به کمپ کامل تیم‌های ملی مطرح و هیات رئیسه بر پیگیری جدی تا حصول نتیجه آن تاکید کرد.

با توجه به نگاه حمایتی فدراسیون والیبال و ورزش زنان، پاداش مقام‌های اول تا سوم لیگ برتر زنان امسال به ترتیب 120، 75 و 50 میلیون تومان و جایزه مقام های اول تا سوم لیگ دسته یک زنان به ترتیب 60، 40 و 20 میلیون تومان تصویب شد.

تصویب شد بحث حمایت فدراسیون از والیبال مناطق محروم، همانند گذشته به صورت ویژه ادامه یابد.

تربیت نیروهای انسانی در اولویت برنامه‌های فدراسیون قرار گیرد تا علاوه بر تیم‌های ملی زنان و مردان، در عوامل اجرایی مسابقات نیز جوانگرایی صورت گیرد.