جمعه دهم فروردین ماه

جلسه سرنوشت‌ساز در انتظار فدراسیون فوتبال

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که یکی از ضعیف‌ترین هیات‌ رئیسه های تمام ادوار این فدراسیون به شمار می‌رفت حالا با جدی‌تر شدن برکناری عزیزی خادم جان گرفته و بالاخره نقشه تاثیرگذاری پیدا کرد!

هنوز شیرینی صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی از زیر زبان رئیس فدراسیون و اهالی فوتبال بیرون نرفته که این رشته پرطرفدار دچار بحران بزرگ تغییرات شد و اعضای هیات رئیسه اش به جان هم افتاده اند تا با جمع آوری امضاء های لازم، زمینه برکناری شهاب الدین عزیزی خادم را فراهم کنند.

برخی اعضای هیات رئیسه فدراسیون در شرایطی تصمیم به عزل عزیزی خادم گرفته اند که از نظر سابقه فوتبالی و مدیریت در این رشته بسیار ضعیف‌تر از رئیس هستند اما با برخی فشارهای از بالا و دخالت افرادی که بیشتر دنبال منافع و تسویه حساب های شخصی خودشان هستند، تلاش کردند بقیه را با خود همسو کنند تا در نهایت به اهدافشان برسند.

جلسه سرنوشت‌ساز در انتظار فدراسیون فوتبال/ هیات رئیسه «جان»گرفت!

قطعا عملکرد عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال دارای نقاط ضعف و ایرادهایی نیز هست اما این که یکی از ضعیف ترین هیات رئیسه های تاریخ فدراسیون فوتبال با فشار از بیرون به دنبال برکناری رئیس است و تلاشی برای اصلاح امور صورت نداده اند در نوع خود کم سابقه است.

با این حال به نظر می رسد فشارهایی که روی برخی اعضای هیات رئیسه وجود دارد آنها را وادار خواهد کرد برگه عزل شهاب الدین عزیزی خادم را امضا کنند تا وی از ریاست فدراسیون فوتبال برکنار و فردی که اعضای هیات رئیسه مخالف مد نظر دارند سرپرست فدراسیون شود.

براساس اعلام رسمی سخنگوی فدراسیون فوتبال قرار است طی ۱۴ روز آینده نشست اعضای هیات رئیسه برای تصمیم گیری در مورد ماندن یا برکناری شهاب الدین عزیزی خادم برگزار شود. نامه در خواست برگزاری جلسه ثبت شده و باید در انتظار نشست سرنوشت ساز اعضای هیات رئیسه بود.