شنبه یکم اردیبهشت ماه

وزنه بردای؛ اما ها و اگر ها

علی مرادی رئیس بازنشسته فدراسیون وزنه برداری همچنان مصر بر ماندن در این تشکیلات است. وزارت ورزش هنوز واکنشی دراین زمینه از خود نشان نداده است اما بیشتر کارشناسان و قهرمانان این رشته خواستار برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون هستند.

داوود ملکی پیشکسوت و کارشناس خبره وزنه برداری می گوید: ما در تشکیلات وزنه برداری شخصیت هایی داریم که توانمندی های مدیریتی خود را به اثبات رسانده اند مثل آقای سجاد انوشیروانی که قهرمان جهان و المپیک بوده و دارای سوابق مدیریتی خوبی نیز در اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است. من البته از ایشان خواهش کردم که در یک استان وزنه خیز که زمینه بسیار مساعدی برای پرورش وزنه برداران بزرگ دارند بماند اما در مقابل بر سر انتخاب یک رئیس واجد شرایط با خبرگان وزنه برداری تعامل کنند.  اعتقاد شخصی خودم بر این است که حسین رضازاده بهترین گزینه است.

من در زمان ریاست رضازاده از او دلخور بودم اما معتقدم که وی با پشت سر گذاشتن تلخ و شیرین تجربیات مدیریتی دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نمی کند. از سویی دیگر تنها شخصیت وزنه برداری ایران که مورد توجه و تائید محافل فدراسیون جهانی قرار دارد آقای رضازاده است. حالا باید دید که رای دهندگان و اهالی وزنه برداری در این زمینه چه تصمیمی خواهند گرفت.

گفت و گو: عباس اسماعیلی