پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
جشنوار بین المللی فجر در خط پایان

بدمینتون بازان ایران پا به پای هند و اندونزی درخشیدند

جشنواره بین المللی بدمینتون تنها رشته ای است که در ایام دهه مبارکه فجر به طور مرتب برگزار می شود.

 این مسابقات که با پنج هزار دلار جوایز نقدی آغاز شده بود امروز با اهدای 25 هزار دلار به برندگان جشنواره جایگاه خوبی در تقویم فدراسیون بین المللی این رشته دارد و از این بابت باید به فدراسیون محمدرضا پوریا احسنت گفت که خستگی ناپذیر در راه ارتقای این تورنمنت بین المللی تلاش می کند اما در سی امین دوره این رقابت ها که در شیراز برگزار شد بازیکنان هند با برتری برابر اوکراین به قهرمانی بخش یک نفره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر شیراز رسید.
می ماییسنا هندی با برتری برابر دنیلو بوسنیوک اوکراینی به مقام قهرمانی مسابقات بین المللی جام فجر بدمینتون  در بخش یک نفره را از آن خود کرد.
ماییسنا از هند نیز نایب قهرمان این رقابت ها شد.

کومار(هندوستان) و برناردو (پرتغال) مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

از سویی دیگر تیم دو نفره اندونزی با شکست تیم دو نفره ایران قهرمان سی امین دوره جام بین المللی بدمینتون فجر شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون مرحله فینال مسابقات جام بین المللی فجر بدمینتون امروز بعد از ظهر در بخش مردان برگزار شد که در قسمت دونفره مهران شهبازی و امیر جباری به مصاف بازیکنان اندونزی فوزان مجید ابیو و فردیان ماهاردیکا رانیالدی رفتند.
این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود اندونزی به پایان رسید.
در نهایت این دیدار با برتری اندونزی و قهرمانی این تیم و نایب قهرمانی ایران در سی امین دوره جام بین المللی بدمینتون فجر در بخش دو نفره به پایان رسید.

تیم گئورگی لبدوف  آرتور پچنکین(روسیه) و تیم سنتیل ول گویندوراسو  گوبیناس ونکاندشواران(هندوستان) به مقام سوم مشترک دست یافتند.

گزارش: ج- دوستدار

.