جمعه سی و یکم فروردین ماه
ارومیه شایسته میزبانی مسابقات بزرگ؛

اصغرزاده: برای حل مشکل شهرداری وکیل گرفتیم

ارومیه همیشه میزبان شایسته ای در والیبال بود و من فکر می کنم که کنفدراسیون والیبال آسیا نیز بر این واقعیت مهر تایید زده است.

رسول اصغرزاده رئیس شورای استانی و عضو شورای شهر ارومیه در گفت و گو با البرز ورزشی با بیان مطلب فوق افزود: مشکلات به وجود آمده بین مربیان و بازیکن ایتالیایی با تیم شهرداری مربوط به 5، 6 سال پیش است که به اعتقاد من دفاع خوبی از موقعیت تیم شهرداری نشده است. چرا که یادشدگان رقمی معادل 193 هزار یورو از ما گرفته اند و به بهانه کریسمس و سال نوی مسیحی ارومیه را ترک کرده اند تا برگردند، اما بدقولی کردند. اکنون وکلای ما با مدیران ورزشکاران ایتالیایی سرگرم رایزنی و مذاکره هستند و امید دارم که مشکل برطرف شود.

اصغرزاده که زمانی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه نیز بود، اضافه کرد: وظیفه فدراسیون والیبال در این زمینه سنگین است. تا آنجا که می دانیم فدراسیون بین المللی بخشی از منابع مالی فدراسیون والیبال را بلوکه کرده است. پیشنهاد می کنیم که آقای داورزنی پا پیش بگذارند و از منابع که یاد کرده ایم، بدهی مردان ایتالیایی را پرداخت کند و ما نیز معادل آن پول به حساب فدراسیون واریز کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: شهرداری با خون دل تیمداری می کند تا جایگاه والیبال در این شهر حفظ شود و من فکر می کنم که فدراسیون والیبال باید در قبال استان هایی مانند مازندران، آذربایجان غربی و تهران با مسئولیت پذیری بیشتری همراهی داشته باشد.

اصغرزاده درباره عملکرد تیم شهرداری در لیگ برتر امسال گفت: در نیم فصل اول تیم ما در رده دوم جدول است اما فشردگی مسابقات و رفت و آمدهای پیاپی تیم ها به شهرهای مختلف و استفاده از بازیکنان کلیدی در مسابقات لیگ ملت ها المپیک، جام باشگاه های آسیا سبب شد که بازیکنان تراز اول تیم ها از جمله شهرداری ارومیه دچار آسیب و خستگی مفرط شود. حدس من بر این است که تیم شهرداری در پلی آف، چهره واقعی خود را نشان خواهد داد.

گفت و گو: جمشید حمیدی