جمعه سی و یکم فروردین ماه

ادموند اختر: اتحاد و همدلی نیاز آراراتی ها است

فوتبال چهار جانبه به میزبانی آرارات و تقدیم گل به بازیکن خوش فکر و خوش اخلاق ارامنه بهانه ای شد تا در پایان دیدار آرارات و قلم ورزش با ادموند اختر گپی دوستانه داشته باشیم.

تیم های ورزشی آرارات به ویژه تیم فوتبال ارامنه در دهه های گذشته حضوری پررنگ و افتخارآمیز در عرصه ورزش کشور داشتند.

اخلاق مداری، نظم و انضباط خاص مربيان و ورزشکاران آنها زبانزد خاص و عام بود. تماشاگران ارامنه هم در ورزشگاه ها همواره گروهی، منسجم، منضبط و با اخلاق بودند و...

حیف كه امکانات اختصاصی و ورزشگاهی آبرومند ارامنه که همه تیم ها به آن غبطه می خورند، کمتر مورد استفاده ورزشکاران این قشر قرار می گیرد و دیگر تیم ها برای حضور در آن تلاش می کنند و

ادموند اختر می گوید: لازمه احیای مجدد تیم های پایه و بزرگسالان آرارات اتحاد و همدلی بزرگان و موسپید کرده های ارامنه است. آنها باید به صحنه بیایند و پا پیش بگذارند.

ما ظرفیت و توانایی بالقوه ای داریم که با مدیریت و تلاش می توانیم آن را‌ بالفعل تبدیل کنیم.

ادموند ‌افزود: این ورزشگاه با این زمین چمن استاندارد و سالن ها و تجهیزات جانبی در مرکز شهر یک سرمایه بزرگ به حساب می آید.

جوانان و نوجوانان با استعداد ارامنه که شیفته ورزش و فعالیت های جسمی در تمام رشته ها هستند، سرمایه اصلی ما به حساب می آیند. بنابراین با همت و تلاش و از خود گذشتگی می توانیم این ‌مسیر  را بپیماییم.

به ادموند اختر گفتیم در جمع شما نفراتي شاخص از جمله مارکار آقاجانیان، وازگن صفریان، مائیس میناسیان، ادموند بزیک، ماسیس هاکوپیان، سامسون پطروسیان، فرد ملکیان و طیف گسترده ای از فوتبالیست های کار بلد وجود دارند که غالبا در خارج از کشور زندگی می کنند، چرا این توانایی باید بلااستفاده بماند؟

اختر معتقد بود: همانطور که گفتم باید ‌پیوندی بین مربیان و پیشکسوتان و استخوان خردکرده های ورزشی ارامنه ایجاد کرد.

ما مشکل پول و امکانات نداریم.اگر فضای لازم ایجاد شود همه به صحنه می آیند. حتی می توان به  فوتبال تیم‌ملی هم‌ کمک کرد.

ما امکان دعوت از تیم های ملی ارمنستان و کشورهای مجاور را داریم. حتی می توان‌ برای تشکیل اردو و سفر به آن کشور  اقدام کرد.

در باره فعالیت تیم آرارات در فوتبال باشگاهی؛ همبازیان و همدوره ای هاي من مشکلی ندارند.همه علاقه مند هستند کمکی بکنند و برای احیای تیم قدم بردارند.منتهی باید این تلاش جمعی باشد.

همه نفرات باید یک فکر و هم‌نظر باشند و  با دلسوزی ورزش ارامنه را احیاء و بازسازی کنند.