پنجشنبه نهم فروردین ماه

بد نیست بدانید...

در شهر شایعاتی پخش شده است مبنی بر محرومیت یکی از مدیران باشگاه ورزشی.

شنیده ها حاکی از آن است که از سوی کمیته انضباطی ویا کمیته اخلاق مدیر عامل باشگاه سایپا با حکم شش ماه محرومیت از فعالیت فوتبالی مواجه شده است، اما بد نیست بدانید که جای تعجب هم دارد، ایشان یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است و چند صباحی هم با حفظ کلیه مسئولیت ها سرپرست کمیته فوتسال بود. در ضمن وی یکی از فعالان به استیضاح کشاندن رئیس فدراسیون فوتبال به شمار می آید.

 

28 بهمن،عزیزی خادم می ماند یا می رود

فراخوان اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به تاریخ پنجشنبه ۲۸بهمن موکول شده است.

کامرانی فر دبیر فدراسیون فوتبال در این رابطه با فراخوان اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، از انها خواست در تاریخ یاده شده ساعت ۹صبح در سالن اجتماعات حضور بهم رسانند.

قرار است بحث عزل رئیس فدراسیون فوتبال در فضای بسته وبدون هر عضو اضافه به بحث وبررسی گذاشته شود.

 

مجمع تصمیم می گیرد، عزیزی خادم بماند یا برود

گرچه تاریخ ۲۸ بهمن برای نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون اعلام شده است، اما در این نشست تصمیمات موقت صادر خواهد شد.

در صورت عزل رئیس از سوی اعضای هیات رئیسه، فدراسیون توسط نائب رئیس اول  امور کار را هدابت خواهد کرد تا مجمع فدراسیون فوتبال تشکیل شود. تاریخ تشکیل مجمع را اعضای هیات رئیسه تعیین خواهد کرد. در زمان تشکیل مجمع  اعضای مجمع می توانند در خصوص بود و نبود عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال تصمیم گیری کنند. این احتمال وجود دارد که مجمع رای هیات رئیسه را وتو کند و حتی می تواند در خصوص بود و نبود  اعضای هیات رئیسه نظر خودرا اعلام کند. احتمالا اواخر اسفند، مجمع فدراسیون فوتبال تشکیل خواهد شد.

نویسنده: اکبر عزیزی