جمعه دهم فروردین ماه

رامین رضاییان: به خانه ام بازگشتم

سرانجام رامین رضاییان پرسپولیسی شد. وی ساعاتی پیش وارد باشگاه پرسپولیس شد تا مقدمات حضور او در پرسپولیس قانونی و ثبت شود.

رامین برای شش ماه میهمان پرسپولیس است. گرچه او تمایل داشت تا مدت قراردادش طولانی باشد، اما باشگاه الدحیل قطر این اجازه را به وی نداد. باشگاه قطری فقط برای شش ماه از انتقال او به پرسپولیس موافقت کرد.

رضاییان ساعاتی پیش وارد باشگاه پرسپولیس تا جلسه دو نفری با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشته باشد.

رضاییان از فردا در تمرینات تیم پرسپولیس حضور خواهد شد. آی دی کارت او صادر شد تا وی بتواند از بازی بعد همراه با پرسپولیس در ترکیب این تیم باشد. رضاییان را پرسپولیسی بدانید وحرف و سخن او قبل ورود به باشگاه نشان داد که وی همچنان یک قرمز ناب است.

رضاییان می گوید: به خانه ام باشگاه پرسپولیس باز گشتم. چند سالی از خانه دور بودم، اما در این مدت دلم با پرسپولیس بود. بازی های این تیم را تعقیب می کردم و با کسب هرگونه نتیجه ای تحت تاثیر نتایج این تیم قرار می گرفتم. اکنون به خانه بازگشته ام تا خاطرات خوش دوران گذشته ام با پرسپولیس تکرار شود، گرچه می دانم که مشکلات فراوانی برای این تیم ایجاد شده، اما به صورت منسجم می رویم تا با غلبه بر مشکلات همچنان به عنوان قدرت اول و تیم همیشه قهرمان باقی بمانیم.