پنجشنبه سی ام فروردین ماه

حجی زواره: انتخاب ساعی سالم و قانونی بود

تکواندوی ایران در شرایط پر از تردید و ابهام قرار دارد و بدون تردید بازتاب این وضعیت به فدراسیون بین المللی نیز کشانده خواهد شد.

مسعود حجی زواره، قهرمان سابق تکواندوی جهان درباره صادر نشدن حکم ریاست هادی ساعی ضمن بیان مطلب فوق می گوید: از نگاه من انتخابات فدراسیون تکواندو صددرصد قانونی بوده و وزارت ورزش باید به رأی مجمع احترام بگذارد. وی می افزاید: مشکل از جایی است که فکر می کردیم افرادی در فدراسیون گذشته در خدمت این ورزش بودند که واقعا به رستگاری تکواندو می اندیشیدند اما اکنون خلاف آن ثابت شده و منافع شخصی جای دلسوزی را در تکواندو گرفته است. آقای پولادگر البته زحمات خودشان را کشیدند و اکنون در جایگاه بالاتری در وزارت ورزش حضور دارند و باید کمک کنند تا هادی ساعی که از خانواده تکواندو است به آرامش به کار خود بپردازد.

کارشناس و مربی سرشناس تکواندو اضافه می کند: حضور هادی ساعی در فدراسیون تکواندو به دلیل ارتباطات خوبی که دکتر چوی رئیس فدراسیون جهانی با وی دارد، می تواند به پیشرفت و ارتقای موقعیت تکواندوی ایران کمک کند.

حجی زواره که در کرمانشاه زندگی می کند، درباره شرایط تکواندو در این استان نیز می گوید: اوضاع نابسامان فدراسیون تکواندو بر کل کشور تاثیر منفی گذاشته است و استان ما حضور آدم های غیرتکواندویی در رأس هیات اوضاع را به شدت خراب کرده است. از وزیر محترم ورزش انتظار داریم که هرچه زودتر به رای مجمع احترام بگذارد و حکم هادی ساعی را امضا کند.

گفت و گو: ج - دوستدار