پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

اقدامات ماندگار در کمیته ملی المپیک

صالحی امیری طی چهار سال گذشته آنقدر خوب عمل کرده است که باید از وی تقدیر کرد. این یک رسم دیرینه است که حق شناس باشیم و حقایق را با حب و بغض در هم نیامیزیم. در این رهگذر البرز ورزشی بر آن است که خدمات ارزشمند این مرد شریف را از نگاه کارشناسان به نقد و بررسی بگذارد.

تقویت ارتباطات بین المللی

مجید حلوایی، بازیکن سابق تیم ملی و از پیشکسوتان فوتبال ایران می گوید: در شرایطی که ارتباطات بین المللی کشور ما خوب نیست، شخص صالحی امیری برای بهتر شدن این موقعیت تلاش های در خور تحسینی داشته است. وی امکانات بسیار خوبی را در کمیته ملی المپیک به وجود آورده و آنها را در اختیار جامعه ورزش به خصوص پیشکسوتان قرار داده است. اعتقاد دارم که امثال صالحی امیری باید بیشتر به پشتیبانی شوند تا بتوانند دامنه خدمات خودشان را وسعت دهند.

سرهنگ حلوایی با اشاره به بیماری محمد نصیری قهرمان سابق المپیک اضافه می کند: درمان امثال این قهرمان افسانه ای وزنه برداری نیازمند داشتن تشکیلات قوی است. خوشبختانه آقای صالحی امیری در این گونه مواقع همیشه پیشقدم بوده است.

برگ برنده صالحی امیری

ابراهیم قاسمپور، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال می گوید: آقای صالحی امیری مدیری خوب و موفق در نزد مردم شناخته شده است. خوشبختانه رسانه های داخلی کشور از جمله البرز ورزشی در تشریح و معرفی تلاش های ایشان تاثیر زیادی داشته است. من البته شناخت دقیقی از آقای صالحی امیری ندارم که بخواهم به طور قاطعانه در این باره اظهارنظر کنم ولی همین که رئیس کمیته ملی المپیک از مشاورت پیشکسوتان و خبرگان استفاده می کند، خود یک برگ برنده است.

گفت و گو: حسن امامقلی