پنجشنبه نهم فروردین ماه

قاسمپور: اسکوچیچ سرمربی امارات نمی شود

من با این طرز تفکر که بازی با کره جنوبی را تشریفاتی بدانیم و با بازیکنان ذخیره به میدان برویم، موافق نیستم. ابراهیم قاسمپور بازیکن تکنیکی دهه 50 تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان سرشناس این رشته با بیان مطلب فوق افزود: کره جنوبی هم مانند ما در صدر گروه قرار دارد و همانند ایران مدعی ورود به جام جهانی است. به همین دلیل به لحاظ اعتباری هم شده معتقدم که باید با تمام قوا به مصاف این تیم برویم تا اعتبار تیم ملی حفظ شود.

قاسمپور درباره عملکرد سرمربی کروات تیم ملی فوتبال نیز گفت: کارنامه مربی مشخص است ولی اعتقاد دارم که وی می توانست در بازی با لبنان از نفرات جوان تر نیز استفاده می کرد و به بازیکنان ذخیره نیز میدان می داد تا برای حضور در جام جهانی محک بخورد.

وی درباره جدایی احتمالی اسکوچیچ از تیم ملی ایران نیز گفت: بعید می دانم که چنین اتفاقی رقم بخورد. اینکه می گویند وی کاندیدای سرمربیگری تیم ملی امارات و یک تیم باشگاهی در همین کشور عربی است، زیاد نگران کننده نخواهد بود چرا که این مربی هرچه اعتبار به دست آورده در سایه حضور در تیم ملی فوتبال ایران است که مهره های بسیار ارزشمندی دارد. بنابراین اسکوچیچ همچنان سرمربی تیم ملی ایران باقی خواهد ماند.

گفت و گو: حسن امامقلی