پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
در پی انتخابات فدراسیون ها، داریوش مصطفوی مطرح کرد؛

تصمیم گیری با هیات رئیسه نیست

طبق ماده ۳۷اساسنامه انتخابات فدراسیون ها، هیات رئیسه موظف به تغییر رئیس فدراسیون نیست و حرف هایی که در این باره مطرح می شود باد هواست.

مهندس داریوش مصطفوی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره انتخابات فدراسیون ها و مسایل آن که مباحث این روزهاست، به البرز ورزشی گفت: ابتدا باید گزارشی درباره نامزدها تهیه شود و سپس گزارش ها را در جلسات مجمع یا نشست فوق العاده مطرح و ارایه کرد؛ بنابراین هیات رئیسه حق تصمیم گیری ندارد.

کارشناس صاحبنام فوتبال افزود: برخی آقایان در شرایطی از مسایل مالی حرف می زنند که هنوز گزارشی به هیات رئیسه نرسیده و ذیحساب فدراسیون و کارشناس خبره و بخش محاسبات اظهار نظر مکتوب و قانونی نکرده اند. نمی دانم چگونه برخی مدعیان ادعاهای بدون پشتوانه قانونی را عنوان می کنند.

داریوش مصطفوی راجع به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهر مانان نیز گفت: این قصییه هیچ ربطی به فدراسیون فوتبال ندارد و مقصر اصلی مدیران دو باشگاه از گذشته تا حال هستند. از بهمن سال ۵۷ همه افرادی که مدیران استقلال و پرسپولیس بودند کوتاهی کرده اند و متاسفانه دولت ها نیز نسبت به قضایای  مرتبط با مشکلات و مانع  سر راه دو باشگاه معتبر و مردمی فوتبال بی اعتنایی کرده اند.