شنبه یکم اردیبهشت ماه

صدور آرای شکایات بازیکنان از سوی کمیته انضباطی

کمیته انضباطی وضعیت بازیکنان آرای مربوط به شکایات از باشگاه ها را صادر کرد.

آرای صادره شکایات بازیکنان از باشگاه ها به شرح زیر است:

باتوجه به شکایت باشگاه سایپا از باشگاه ذوب آهن بابت مطالبه غرامت آموزشی پارسا جعفری، کمیته وضعیت بازیکنان باشگاه ذوب آهن را به پرداخت مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال بابت 2سال حق آموزش جعفری به انضمام هزینه دادرسی محکوم کرد.

علی محسن زاده بابت مطالبه یک میلیارد و نهصد میلیون ریالی از باشگاه هوادار شکایت کرد و طبق رای صادره این مبلغ و هزینه دادرسی باید از سوی باشگاه هوادار به محسن زاده پرداخت شود.

محمدهادی یعقوبی از باشگاه سپیدرود رشت به دلیل مطالبه پانصد و پنجاه میلیون ریالی شکایت کرد که در نهایت این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.

همچنین باشگاه سپیدرود رشت به دلیل مطالبه وجه یک میلیارد و چهارصد میلیون ریالی به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

ضمن اینکه باشگاه سپیدرود رشت محکوم به پرداخت هشتصد و پنجاه میلیون ریال در وجه امیر محتشمی شد.

باشگاه گل ریحان البرز به دلیل شکایت محمدحسین مهرآزما در خصوص مطالبه وجه، به پرداخت یک میلیارد و دویست و پنجاه و پنج میلیون ریال محکوم شد.

مرتضی کرمی از باشگاه بعثت کرمانشاه (علم و ادب تبریز) بابت مطالبه وجه شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت دویست و هشتاد میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

شکایت علی داردان از باشگاه ملی حفاری ایران منجر به صدور رای محکومیت این باشگاه به پرداخت یکصد و هشتاد میلیون ریال و هزینه دادرسی شد.

عارف بلوکی کورنده از باشگاه راگا ری شکایت کرد و در نهایت این باشگاه باید مبلغ دویست و بیست میلیون ریال و هزینه دادرسی را بپردازد.

یامین فلاح بویه از باشگاه چوکای تالش شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت ششصد و چهل میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.