چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه

نوروزی: حمایت از رشته های مدال آور المپیکی اولویت ماست

 در دیدار دکتر نورزی با علیرضا دبیر با حمایت ویژه از رشته های مدال آور المپیکی اعلام کرد که در همواره در اولویت اصلی فدراسیون پزشکی ورزشی است.

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر نقش و جایگاه رشته های المپیکی مدال آور برای ورزش کشور، تصریح کرد: حمایت ویژه از این فدراسیون ها همواره جزو اولویت های اصلی فدراسیون پزشکی ورزشی است.

دکتر نوروزی در دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، با اشاره به افتخارآفرینی های ورزش کشتی برای کشورمان در دهه های اخیر، خاطرنشان کرد: در تمام سال های اخیر فدراسیون پزشکی ورزشی تلاش داشته بهترین و شایسته ترین خدمات را به قهرمانان المپیکی رشته های مختلف ارائه کند و به خوبی نقش پشتیبان را در افتخارآفرینی این عزیزان ارائه نموده است و این مهم را وظیفه خود می دانیم.

دکتر نوروزی تصریح کرد: قطعا این حمایت ها و خدمات با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت؛ به ویژه این که بازی های آسیایی را در پیش داریم و برای این مهم ویژه برنامه های آماده سازی پزشکی برای کاروان اعزامی را آغاز خواهیم کرد.

همچنین علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ضمن تمجید از حمایت، تعامل و همراهی فدراسیون پزشکی ورزشی ابراز امیدواری کرد تعامل دو فدراسیون در زمینه های کاری مشترک توسعه یابد.

 در این دیدار مهیار عسگریان، سرپرست فدراسیون بسکتبال، دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و دکتر تورج ملک محمدی رئیس کمیته پوشش مسابقات این فدراسیون نیز حضور داشتند.