شنبه یکم اردیبهشت ماه

اقدامات ماندگار در کمیته ملی المپیک

صالحی امیری طی چهار سال گذشته آنقدر خوب عمل کرده است که باید از وی تقدیر کرد. این یک رسم دیرینه است که حق شناس باشیم و حقایق را با حب و بغض در هم نیامیزیم. در این رهگذر البرز ورزشی بر آن است که خدمات ارزشمند این مرد شریف را از نگاه کارشناسان به نقد و بررسی بگذارد.

شخصیتی مردمدار

حاج مهدی دادرس مدیرعامل سابق باشگاه سایپای تهران عملکرد دکتر صالحی امیری را در کمیته ملی المپیک اینگونه بیان کرد: حضور وی در کمیته ملی المپیک بسیار موثر بوده است. وی شخصیتی مردمدار دارد که از خود عملکرد مثبت و خوبی را بر جای گذاشته است. وی منشاء خدمات ارزنده برای ورزشکاران ایرانی است به طوری که نمی توان پیکان کم و کاستی ها را به تنهایی به سمت وی نشانه گرفت؛ چون همواره در پی حمایت از جامعه ورزش ایران بوده است تا جایی که با نصب عکس های پیشکسوتان از زحمات این قشر تقدیر و تشکر به عمل آورده و این امری ستودنی است.

حامی جامعه ورزشی کشور

هادی نراقی، پیشکسوت سرشناس فوتبال و باشگاه استقلال با اشاره به حفظ منزلت ورزشکاران توسط مسئولان ذیربط گفت: هر ورزشکاری همواره از سوابق و فعالیت هایی در میادین ورزشی چه داخلی و چه خارجی برخوردار است که به عنوان الگویی برای نسل جوان محسوب می شوند که کمیته ملی المپیک با حمایت از این قشر زحمتکش و باتجربه می تواند باعث دلگرمی شان شود. رسیدگی به معیشت و مسایل ورزشکاران به خصوص پیشکسوتان از برنامه های این نهاد ورزشی است که دکتر صالحی امیری به این امر توجه لازم را داشته است. به طوری که چندی پیش با حضور در کمیته ملی المپیک و صحبت  درباره بعضی از مسایل با دکتر صالحی امیری دیدار و گفت و گو کردیم که ایشان با توجه به شخصیت خوب و نجابت رفتاری خود توانسته این مصاحبت را به نقاط خوب و مثبتی سوق دهد که در خور توجه بوده. امیدوارم که در آینده بتوانند رسیدگی بیشتری در زمینه وضعیت زندگی ورزشکاران داشته باشند.

گفت و گو: حسن امامقلی