چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
بسکتبال جوانان با گیسورین در راه سازندگی

دعوت کاله به والنسیای اسپانیا

چهاردهمین اردوی آماده سازی تیم بسکتبال جوانان 2024 ایران زیر نظر یوگنی گیسورین روسی برگزار شده است.

این مربی 51 ساله که سابقه بازی در تیم ملی روسیه را دارد و پشتوانه مربیگری تیم های نوجوانان کشورش به استخدام باشگاه کاله در آمد تا تیم جوانان کشورمان را برای مسابقات قهرمانی جهان در دو سال آینده آماده سازد.
تمرین اخیر این تیم که در شهرستان آمل برگزار شد چند مهمان ویژه از جمله عنایت آتشی و دکتر حسن میرزا آقابیک داشت که درباره نحوه آماده سازی این تیم نظراتی ارائه داده اند. آتشی که کاپیتان و مربی تیم ملی بسکتبال بزرگان نیز بود خطاب به بازیکنان نوجوان گفت: ما با امکانات زیر صفر برای تیم ملی بازی کرده ایم. پس شما قدر این امکانات بسیار خوب را که برایتان فراهم شده بدانید.

بهمن سلیمانی رئیس هئیت بسکتبال مازنداران و مدیرعامل باشگاه کاله نیز گفت: تمرینات تکنیکی و فنی گیسوری و جنبه های رفتاری او الگوی خوبی برای جوانان است اما برای اینکه به میزان قدرت رهبری و کوچینگ وی پی ببریم در نظر داریم در سال جدید تورنمنتی را در ایران برگزار کنیم و یک دعوت نامه نیز از باشگاه والنسیای اسپانیا داریم که فرصت مغتنمی برای تجربه اندوزی بازیکنان و محک سرمربی تیم خواهد بود.

مهمانان یاد شده در جریان سفر یک روزه خود از سالن 10 هزار نفری و مدرن باشگاه کاله دیدن کرده اند که قرار است سقف آن بعد از تعطیلات نوروز نصب شود.

نویسنده: ج- دوستدار