پنجشنبه نهم فروردین ماه

قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی شد

تیراندازی در شرایط از تردید و بلاتکلیفی خارج شد که صحبت از بدهکاری های چندصدهزار دلاری در این رشته است. اما آنچه که در ابتدای این انتخاب جدید باید تاکید کنیم موجودیتی است که تیراندازی کشور ما حداقل در سطح قاره کهن داشت. توصیه ما به رئیس جدید این است که اجازه بدهند افرادی که در این ورزش استخوان خرد کرده اند، وارد گود مسئولیت های اجرایی و اداری شوند.

به گزارش البرز ورزشی؛ انتخاباتی فدراسیون تیراندازی امروز شنبه سی‌ام بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح برای انتخاب رئیس و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. ریاست این مجمع را محمد پولادگر به عهده داشت و فضل‌الله باقرزاده، نماینده کمیته ملی المپیک بود. در پایان رای‌گیری، مرتضی قربانی‌ با ۳۲ رای از مجموع ۵۷ آرای ماخوذه به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد.  هم‌چنین مقصودی ۱۸ رای و ابوالحسنی ۷ رای کسب کردند.

رضا ابوالحسنی، ابراهیم برخورداری، حسین زکی‌زاده، کبری غیاثی، مرتضی قربانی‌، داود کرمی و حبیب مقصودی اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی بود که زکی زاده، غیاثی و برخورداری به نفع قربانی و کرمی به نفع مقصودی کنار رفتند. همچنین رضا ملک محمدی و سعید محمدی دوست نیز با وجود تایید صلاحیت به دلیل موضوع بازنشستگی از دور رقابت کنار رفتند. نام علی دادگر نیز در میان تایید صلاحیت‌ها قرار نداشت.