جمعه سی و یکم فروردین ماه

اخبار پشت پرده فوتبال

آنچه می خوانید به اخبار پشت پرده فوتبال تعلق دارد تا بدانید که در خارج از مستطیل سبز چه اتفاقاتی بر فوتبال می گذرد.

* فراخوانی رسول خطیبی به کمیته انضباطی کلید خورد، شاید او برای مدت طولانی سکو نشین شود.

در حالیکه برخی از خبرگزاری ها روز گذشته از برکناری تارتار مربی ذوب آهن خبر داده بودند، اما صبح امروز هیات رئیسه باشگاه ذوب آهن تارتار را در سمت خود ابقا کرد.

 در مورد محرم نویدکیا مربی سپاهان اخباری به گوش می رسد. گرچه  ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان هر گونه تغییرات در کادر فنی را رد می کند، اما در شهر شایعه است که شاید ساکت با نوید کیا یکجا تغییر کنند.

* این احتمال وجود دارد که علی کریمی به جای مهدوی کیا مربی تیم امید شود، چون ماجدی از ابتدا با  سرمربی شدن مهدوی کیا مخالف بود.

خبر دیگر در مورد تیم امید این است، اگر کریمی به پیشنهاد مربیگری در تیم امید جواب رد دهد، گزینه های دیگری چون استیلی، درخشان ومهدی رحمتی در راه خواهند بود.

* از فدراسیون فوتبال خبر رسید، نفراتی که با عزیزی خادم وارد فدراسیون فوتبال شده بودند، قبل از تیم جدید برکنار می شوند یا خود از فدراسیون ومسئولیت هایشان خارج شدند.

 عطا بخشی مدیر عامل جدید باشگاه پیکان که چند روزی است این مسئولیت را پذیرفته، تغییرات در باشگاه پیکان را آغاز کرده است. مربی تیم نونهالان پیکان که برادر مدیرعامل قبلی بود بر کنار شد. در تیم بزرگسالان برخی ها تغییر یافته اند و در قسمت های دیگر باشگاه جابه جایی صورت گرفته است.

 * در حالی که در خبرها امده است کامرانی فر در مسئولیت دبیر فدراسیون فوتبال ابقا شده است، اما این ماندن موقت است، چون امروز به صورت صحبت های در گوشی بحث بر کناری او به جریان افتاد.

 در کمیته داوران فدراسیون فوتبال تغییرات نزدیک است، افشاریان در حال از دست دادن صندلی خود است. بیشتر این تغییرات بخاطر چیدن مهره ها مورد نظر در مجمع فدراسیون فوتبال است.

نویسنده: اکبر عزیزی