جمعه دهم فروردین ماه

بهروان: عزیزی خادم دنبال «بله قربان گو» ها نبود

غلامرضا بهروان یک چهره شاخص، پرتلاش و صادق در فوتبال ایران بود. او از زمانی که ریاست هیات فوتبال مازندران را برعهده داشت تا بعدها در فدراسیون فوتبال مسئولیت پذیرفت، همواره شفاف عمل کرد و استقلال خود را از دست نداد.

او در گفت و گویی درباره اختلافات به وجود آمده در فدراسیون گفت: فوتبال حتی ممکن است از وضعیت جامعه تاثیر بگیرد و فضا هیچوقت آرام و خالی از مشکلات نبوده است. وضعیت اقتصادی و سیاسی مملکت در همه چیز تاثیرگذار است. چرا مردم را فریب می‌دهید؟ واقعیت را بگویید. این اختلافات اصلا خوب نیست و من این مسائل را گذراندم. بیش از ۸ سال در فدراسیون بودم و حتی برای این کار نامه هم زده بودیم. شیوه کار کمی متفاوت بود اما نامه‌ای که زدیم عاری از حقیقت نبود. نباید فوتبال مملکت ما معامله شود.

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت و گو با ایسنا ادامه داد: تنها سرمایه ما ورزشی‌ها اعتماد مردم است اما اکنون این اعتماد دارد خدشه دار می‌شود. داریم وارد یک وضعیت خطرناک می‌شویم. همه باید بیایند در فوتبال کمک کنند و گذشت آن روزهایی که بخواهید به تنهایی با هیات رییسه کار را پیش ببرید. فوتبال نیاز به کمک دارد و به نظر شما اکنون داریم کمک می‌کنیم؟ ما فضا را ملتهب کردیم و در این فضا کسی نباید کسی را متهم کند. ما داریم خودمان را از درون می‌زنیم و خودمان را ضعیف می‌کنیم.

بهروان همچنین اضافه کرد: اگر دل‌مان برای مردم بسوزد، می‌توانیم قوی تر عمل کنیم. آقای عزیزی خادم هم هیچوقت به دنبال کسانی نرفت که می‌گویند بله چشم. هر کسی که بتواند با مخالفش کار کند سالم است و به همه باید احترام گذاشت. همدلی باعث قدرت می‌شود اما این اتحاد اکنون وجود ندارد. بروید در مجمع ببنید همه با هم یکسان هستند؟ واقعا نیستند. نباید زحمات دیگران را نادیده گرفت.