پنجشنبه نهم فروردین ماه
لیگ برتر والیبال در دور حذفی؛

بندبازی واقعی آغاز شد!

تاکنون هرچه مسابقه بود را فراموش کنید. 182 مسابقه دور مقدماتی را کنار بگذارید و دنبال 12- 10 دیداری باشید که یک بندبازی واقعی است. تیمی از طناب باریک این دور عبور خواهد کرد که متعادل بوده و پیش بینی این روزهای خطیر را در مخیله خود داشته باشد.

فردا در گام نخست پلی آف پیکان با شهرداری ارومیه دیداری سخت و سنگین خواهد بود. رجزخوانی ها به جای خود اما دو تیم با دو مربی بلندآوازه و بازیکنانی که سرشار از تجربه اند و یکی، دو جوان که می توانند بال های پرواز آنها باشند. این نبرد تمام عیار ساعت 15:30 در تالار فدراسیون والیبال انجام خواهد شد.

سه ساعت بعد فولاد تیم آبدیده سپاهان باید مقابل سربازان جوان پاس بایستند که تشنه پیروزی و یک مرخصی جانانه هستند. تقابل انگیزه و جوانی با تجربه و اندیشمندی عاقلانه می توانند جلوه های دیدنی زیادی داشته باشند . کافی است تا ساعت 18:30 صبوری کنند. از نگاه ما سرگل مسابقات لیگ برتر از فردا آغاز می شود.

 

رضایی: تیم ها همه خطرناک هستند

چهارشنبه اما روزی دیگر است. شهداب یزد که با خیزشی کم نظیر جبران مافات نیم فصل اول را کرده بود با مس رفسنجان بازی خواهد کرد. رفسنجانی ها یکی از دو سورپرایزهای لیگ امسال هستند. اما دیدار دو تیم قهرمان آسیا یعنی فولاد سیرجان با هراز آمل در پس فردا حکایتی دیگر خواهد داشت.

سعید رضایی سرمربی سیرجان می گوید در این مرحله حساس به احتمال زیاد علی یوسف پور و علی اصغر رزمفر سرعتی زن های اصلی تیم را در اختیار نخواهیم داشت چرا که هر دو آسیب دیده اند. مصدومیت ها، شرایط ذهنی و تمرکز بازیکنان را به هم خواهد زد. حریف ما هراز آمل تیم خوبی است که همیشه در پلی آف ها می درخشند و جایگاه مطلوبی در جدول دارند. با این همه معتقدم که شرایط برای تیم ها یکسان است و هشت تیم این مرحله همه خطرناک هستند.

نویسنده: جمشید حمیدی