جمعه دهم فروردین ماه

رقابت های جام تختی بدون تماشاگر برگزار می شود

سرپرست هیات کشتی خوزستان، گفت: چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی به دلیل شیوع کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

رمضان جمال پور سرپرست هیات کشتی استان خوزستان با بیان این مطلب گفت: فدراسیون کشتی به هیات کشتی استان خوزستان اعتماد کرد و میزبانی رقابت های مهم بین المللی کشتی فرنگی جام تختی که به نوعی مرحله نهایی چرخه ی انتخابی تیم ملی نیز محسوب می شود را به ما داد. ما نیز تمامی برنامه ریزی های مناسب جهت برگزاری رقابت های بین المللی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی را انجام داده ایم و آماده برگزاری باشکوه این دوره از رقابت ها هستیم.

وی ادامه داد: روند کارها با همکاری و مساعدت فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در حال انجام است و هماهنگی ها و اقدامات لازم جهت برگزاری خوب این مسابقات در شهر اهواز به انجام رسیده است.

جمال پور تصریح کرد: این رقابت ها در سالن ۲۵۰۰ نفری گیت بوستان برگزار خواهد شد. قصد ما این بود که رقابت ها با حضور تماشاگران هر چند به صورت محدود برگزار شود که متاسفانه با وجود پیگیری های مکرر، با توجه به شیوع ویروس کرونا، موفق به دریافت مجوز جهت حضور تماشاگران در محل برگزاری این دوره از رقابت ها نشدیم.

سرپرست هیات کشتی خوزستان درباره کشتی گیران و تیم های شرکت کننده حاضر در چهل و دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی گفت: به جز۶ مدال آور رقابت های جهانی نروژ و یک طلایی رقابت های زیر ۲۳ سال جهان، تمامی پتانسیل کشتی فرنگی کشور با توجه به اینکه این رقابت ها به نوعی مرحله نهایی چرخه انتخابی تیم ملی محسوب می شود، در این مسابقات حضور خواهند داشت ضمن اینکه حضور تیم های تونس و ارمنستان نیز قطعی شده و امکان حضور تیم های گرجستان، عراق و سوریه نیز وجود خواهد داشت.

جمال پور در پایان گفت: به امید خدا با برگزاری هر چه باشکوه تر رقابت های جام تختی بتوانیم مسابقات نوجوانان کشتی فرنگی قهرمانی کشور که قرار است طی روزهای ۱۰ لغایت ۱۳ اسفندماه در شهر مسجدسلیمان برگزار شود را نیز به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.