جمعه دهم فروردین ماه

پشت پرده اخبار فوتبال

در اخبار پشت پرده فوتبال به خبرهایی دسترسی پیدا خواهید کرد که شاید تاکنون کمتر آن را خوانده  یا شنیده اید.د ر اینجا به بخشی ار ان اشاره می شود.

ساکت الهامی  بین خود با تیم نساجی جدایی انداخته است. وی پس از باخت نساجی مقابل گل گهر بر سر تمرینات تیم مازنی حاضر نشده است. گویا خبرهایی در حال شکل است.

 با توجه به تغییرات در مدیریت باشگاه سایپا، در آینده نزدیک شاهد ریزش بزرگی در سطح تیم های ورزشی سایپا خواهیم بود. اولین اقدام کادر فنی تیم فوتبال سایپا است، امید روانخواه روی لبه تیغ قرار گرفته و گام دوم تغییرات در آکادمی فوتبال سایپا است.ب یاتی نیا که با سراج آمده بود، احتمالا به در خروجی راهنمایی خواهد شد.

 با توجه به جنجال های اخیر در فوتبال پایه تهران، کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران در اقدام اساسی و با سرعت تمام در راه رسیدگی به جنجال های اخیر که چندین داور مورد ضرب و شتم واقع شده اند، بسیاری از مربیان و بازیکنان خاطی را با محرومیت های سنگین و دورشدن از فوتبال مواجه کرد.

بعد از عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال،نزدیک به ۱۳نفر از همکاران خادم که در فدراسیون پست های متفاوت  اختیار کرده بودند،از چرخه فدراسیون خارج شدند.در این سهم روابط عمومی بیش از دیگران است.به این مجموعه سه نفر دیگر اضافه شدند که یکی از انها مربوط به بانوان است.

*رئیس هیات  فوتبال استان همدان در واکنش با عزل عزیزی خادم می گوید، اکنون زمان این کار نبود.ادله ای که اعضای هیات رئیسه در جهت عزل عزیزی خادم ارایه داده اند  چندان شفاف  نیست، در کمتر از یازده ماه چه اتفاقی می تواند رخ دهد که هیات رئیسه از رئیس فدراسیون فوتبال انتظار داشت و دارد. بحث راهیابی تیم ملی فوتبال به جام جهانی وجود داشت، در حال سقوط بودیم باید تلاش می شد تا صعود کنیم که چنین هم شد، چه کاری واجب تر از این وجود داشت.ما در مجمع موضوع را موشکافانه پیگیر خواهیم شد واگر حقی ضایع شده باشد ان را باز خواهیم برگرداند.

گزارش: اکبر عزیزی