چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه

اسکوچیچ و خورشیدی روی لبه تیغ

نمی دانیم چه تفکری در فدراسیون فوتبال در حال شکل گیری است. ریزش ها آغاز شده است. بعد از حذف ۱۳ نفری حالا تعدادی دیگر در حال اخراج هستند؛ یکی از آنها خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال است.

اینکه تصمیمات درست اتخاذ می شود یا اشتباه است کاری از نظر نگارنده نیست، اما بشنوید، بخوانید و بدانید که در پشت پرده و خارج از کار اداری در فدراسیون فوتبال، ارتباطاتی بر قرار است تا اسکووچیچ را از تیم ملی دور کنند. تا دیروز این اتفاقات نقش خواب را داشت، اما پنداری خواب گذشته می رود تا به تعبیر تبدیل شود.نگاه نفرات جدید در فدراسیون فوتبال نسبت به اسکووچیچ نگاه مثبت نیست.

شنیده های تکمیلی حکایت از استفاده ازمربی داخلی درکنار تیم ملی در جام جهانی را دارد. رایزنی ها آغاز شده است، اما مشکل اینجاست که بحث دو شغله بودن سرپرست جدید فدراسیون فوتبال هم بد جوری این روزها بر سرزبان افتاده است. خلاصه اینکه کوهی از مشکلات واخبار جدید در فدراسیون فوتبال در حال شکل گیری است.حتی تلاش ها آغاز شده تا فدراسیون فوتبال با سازمان لیگ به یکپارچه شدن تبدیل شود،شاید این اتفاق در پایان لیگ صورت بگیرد ودرآن حالت عذر بهاروند را خیلی محترمانه بخواهند. باز شنیده می شود که سعید فتحی که روزگاری در سازمان لیگ برو بیایی داشت واکنون در باشگاه استقلال فعال است، تلاش خود را آغاز کرده تامانند گذشته بیشتر دیده شود،زیرا فعالیت او در باشگاه استقلال در پس پرده است و کمتر دیده می شود. از سوی دیگر حضور فرشاد پیوس در فدراسیون فوتبال ودیدار دو ساعته او با سرپرست فدراسیون فوتبال همچنان بدون حکمت نبوده وبه زودی دلایل این ملاقات رونمایی خواهد شد.

نویسنده: اکبر عزیزی