جمعه سی و یکم فروردین ماه

آشتیانی: سایپا با روانخواه چشم به صعود دارند

تیم فوتبال سایپا بعد از سقوط به لیگ یک تمام تلاش های خود را برای بازگشت مجدد به لیگ برتر باشگاه های کشور به کار گرفته است.

جواد آشتیانی دستیار اول سرمربی سایپا در گفت و گو با البرز ورزشی با بیان جملات فوق افزود: از زمانی که آقای امید روانخواه به عنوان سرمربی سایپا انتخاب شد، روزنه های امیدی برای صعود نارنجی پوشان به وجود آمده است. هرچند که آقای روانخواه در بستن تیم نقش نداشته و از نیمه های راه این سمت را پذیرفته است، اما با بازیکنانی که در نیم فصل گرفته ایم و برنامه های مطلوبی که تدارک دیده ایم، راه سخت صعود را می پیماییم.

آشتیانی که 12 سال عضو تیم بزرگسالان سایپا بوده و مدرک مربیگری A آسیا را دارد، درباره کیفیت لیگ دسته یک باشگاه های کشور نیز گفت: بدیهی است که از نظر سخت افزاری و شیوه برگزاری تفاوت زیادی با لیگ برتر دارد. اما تیم ما با داشتن بازیکنان آینده دار نگاه به سال های آتی دارد و به حتم بدانید که تنی چند از بازیکنان سایپا را در سطح اول فوتبال ایران خواهید دید.

وی درباره سقوط سایپا از لیگ برتر به لیگ یک نیز گفت: عوامل زیادی در این نزول دخیل بودند اما هیچ یک از آنها را عمدی نمی دانم. برای درخشیدن در سطح فوتبال باید باشگاه، مربیان و بازیکنان دست به دست همدیگر بدهند. مدیریت قبلی باشگاه هم تلاش خودش را به کار برده و امیدوارم که مدیرعامل جدید که فردی کاربلد و تحصیلکرده است، در مسیر صعود به آقای روانخواه و گروه فوتبال سایپا یاری دهند.

گفت و گو: پیام محرمی