جمعه دهم فروردین ماه
گفت و گو با مهروز ساعی؛

تکواندو با هادی متحول می شود

هادی ساعی پرافتخارترین المپین ورزش ایران است. او را من شناسنامه ورزش مملکت مان می دانم. این بخشی از صحبت های مهروز ساعی است که در باب انتخاب برادرش به سمت ریاست فدراسیون تکواندو در گفت و گو با البرز ورزشی مطرح کرد.

وی گفت: انتخاب هادی اتفاقی میمون برای خانواده تکواندو است. او سوای مدال های فراوانی که در این ورزش کسب کرده به لحاظ مدیریتی نیز در شهرداری و کمیته ملی المپیک تجربیات خوبی را به دست آورده است. به همین دلیل معتقدم که وی می تواند فدراسیون تکواندو را متحول سازد. تکواندو از نگاه من یک خانواده یا یک شهر نیست. به اندازه یک کشور جمعیت و ورزشکار دارد و این مجموعه نیاز به همدلی و اتحاد دارد.

مهروز ساعی اضافه کرد: طبیعی است که برادر من نیز مخالفانی داشته باشد اما اکنون کارشناسان تکواندو باید دست در دست هم برای اعتلای این ورزش تلاش کنند و توصیه من نیز به هادی ساعی این است که کانون این ورزش را مانند گذشته گرم و پررونق سازند.

خواهر ساعی که 10 سال عضو تیم ملی تکواندوی بانوان ایران بود، درباره شایعه نایب رئیسی خود در فدراسیون تکواندو گفت: خودتان می گویید «شایعه» پس چنین پیشنهادی اصلا مطرح نشده است.

مهروز ساعی که خوش برخورد و خنده رو است، در پاسخ به شوخی البرز ورزشی که هادی اخمو توصیه کند که مدیریت خندانی داشته باشد، گفت: او چهره ای خشن دارد اما قلبی پر از مهر و محبت دارد.

گفت و گو: صدیقه فتاحی