سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

قطار لیگ برتر فوتبال به ایستگاه نوزدهم رسید

قطار لیگ برتر فوتبال وارد ایستگاه نوزدهم خواهد شد. بازی های این هفته تماما فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه بازی ها در شیب سرازیری قرار گرفته، می توان گفت که امتیاز گرفتن از یکدیگر سخت و دشوار شده است.در این هفته چند بازی از اهمیت خاصی در قیاس با سایر بازی ها برخوردار است که به آنها اشاره می شود.

سپاهان با ذوب آهن دربی نصف جهان را برگزار خواهند کرد. هر دو تیم حال خوش ندارند. تیم بازنده با برکناری مربی اش مواجه خواهد شد.

پیکان با مدیریت امیر عطا بخش که آرامش را در باشگاه ایجاد کرده است، میزبان تراکتور است که تیم تبریزی حال خوشی ندارد. پیکان به دنبال راهیابی سکوهای بالاتر از مقام پنجمی فعلی است تا به سهمیه آسیا چنگ بیندازد.دیدار الومینیوم اراک با مس رفسنجان یک فوتبال مدرن خواهد بود،زیرا هر دو تیم صاحب سبک خاص در فوتبال هستند.نفت ابادان روحیه یافته در حالی میزبان نساجی در آبادان است که تیم مازنی در طول هفته گذشته تمرینات خودرا بدون مربی اش ساکت الهامی انجام داد. گرچه او در روز بازی روی نیمکت است،اما خبرهایی در حال شکل گیری است.پدیده که هفته گذشته اولین پیروزی را دست کرد، میزبان تیمی است که هم وزن وهم حجم خودش است.مهمان تیم هوادار است. برای پدیده برد هفته گذشته بسیار مزه کرده است واکنون به دنبال تکرار ان است. در خوزستان شاهد دربی جنوبی ها هستیم. فولاد با نفت مسجد سلیمان که از هم اکنون می شود نتیجه بازی را به سود فولاد حدس زد. شاخص ترین بازی به دیدار گل گهر با پرسپولیس تعلق دارد.حال وهوای این بازی  با هر دیدار دیگر متفاوت است.در حقیقت وزن این بازی سنگین تر از وزن لیگ به شمار می آید. گرچه دست یحیی به دلیل چند بازیکن مصدوم اندکی خالی است. آخرین بازی هفته را استقلال با فجر سپاسی برگزار خواهند کرد.استقلال در این روز ووریا را صددرصد همراه ندارد.یزدانی و مراد مند هم سرباز هستند وهنوز هیچ مدرکی مبنی بر اعزام به سربازی را به سازمان لیگ ارائه نداده اند تا سازمان لیگ مجوز بازی را صادر کند. از سوی دیگر مجیدی به مدیران باشگاه اطلاع داده که بدون یزدانی ومرادمند روی نیمکت نخواهد نشست. ببینیم و تعریف کنیم.

نویسنده: رضا صادق زاده