جمعه دهم فروردین ماه

جنگ در ملوان بالا گرفت

اعزام دو بازیکن سرباز تیم استقلال به سربازی و انتقال انها به تیم های نظامی سبب شده است تا موجی از دیدگاه های متفاوت در فضای فوتبال پخش شود. در این رابطه موج اول در تیم ملوان بندر انزلی دیده شد.

ملوان در حاضر در لیگ دسته اول یکه تازی می کند.صدر جدول را به خود اختصاص داده وعملا بوی راهیابی به لیگ برتر را به خود گرفته است.

پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان در ارتباط با حضور بازیکنان استقلال در تیم های نظامی عنوان کرده است، اگر این دو بازیکن جزو سهمیه سرباز نیرو دریایی به حساب آیند، تیم ما با توجه به جای خالی که داریم می تواند پذیرای آن دو یا حداقل یک نفرشان باشد.

اما سرپرست تیم ملوان بلا فاصله حرف های مدیرعامل را رد کرده و گفت: نه به بازیکنان سرباز استقلال نیازمندیم و نه جای خالی داریم که بشود از آنها استفاده کرد. طرح این دو دیدگاه  عملا  یک نوع گروکشی در ملوان را نشان می دهد که پاسخ دوم نوری مدیرعامل باشگاه ملوان که خیلی هم جالب است به شکلی اظهارات سرپرست تیم ملوان را از چرخه خارج می کند. وی در اظهار نظر دوم خود گفت: اگر بازیکنان سرباز استقلال سهمیه نیرو دریایی شوند،انها را جذب خواهیم کرد و در فهرست تیم ملوان جای خالی برای آنها وجود دارد. نظریات سرپرست تیم هم کاملا دروغ است و ما می توانیم از وجود بازیکنان سرباز استقلال استفاده کنیم

نویسنده: رضا صادق زاده