جمعه دهم فروردین ماه
نیم نگاه

حذف کردن های اتوبوسی!

ظاهرا آن همه شتاب و عجله و هیاهو برای برکناری شخص عزیزی خادم نبود که اگر چنین بود، همه فکرها و دل ها باید معطوف به تقویت و ترمیم شرایط کنونی تیم ملی در مسیر جام جهانی بود.

ظاهرا تیم ملی و جام بزرگ جهانی که مهم ترین نمایشگاه فوتبال دنیاست در اولویت قرار ندارد و آقایانی که در یک شبه کودتا، فدراسیون را تسخیر کرده اند، به جای تفکر برای آینده فوتبال ملی دست به تسویه حساب زده و افراد به نسبت پرشماری را از فدراسیون حذف کرده اند. اینکه اتوبوسی می آیند و اتوبوسی می روند، متاسفانه سیاست غلط مدیران ما در همه زمینه ها از جمله ورزش است. اما مدیریت صحیح و دلسوز تلاش خود را بر نزدیکی دل ها برای ارایه خدمت به کار می گیرند. آیا همه آنهایی که همراه عزیزی خادم از دم تیغ گذشته اند، مستوجب برکناری آن هم در آستانه شب عید بوده اند.

بدون تردید ما در البرز ورزشی نگاه ملی به رویدادها و از جمله فوتبال داشته و داریم. حمایت های ما از تیم ملی و اسکوچیچ و در نهایت عزیزی خادم به خاطر اهمیتی بود که فوتبال ما در راه جام جهانی داشت و اکنون نیز بر همان موضع خود پافشاری می کنیم و اعتقاد داریم که فدراسیون فوتبال باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود و نمایندگان محترمی که در کنار گذاشتن رئیس فدراسیون فوتبال پیشگام بودند، با مسئولیت پذیری بیشتری به سر و سامان بخشیدن مهم ترین فدراسیون ورزشی کشور اهتمام ورزند. فوتبال ما مدیرانی می خواهد که ملی اندیش و دلسوز باشند.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی