پنجشنبه نهم فروردین ماه

اخبار پشت پرده فوتبال

* ابراهیم بایش هافبک ملی پوش عراقی که در راه پیوستن به تیم فوتبال فولاد قرار داشت، ازاین انتقال انصراف داد. فولادی ها برای جذب او هزینه سنگینی را انجام داده بودند، اما بایش در راه سفر به ایران ناگهان به سمت فوتبال عربستان تغییر مسیر داد...

* وحید بیاتلو مربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه از تیم های حاضر در لیگ دسته اولی به صورت ناگهانی از این تیم جدا شد. این سومین مربی این باشگاه است که به صورت ناگهانی و بدون زمینه قبلی از تیم خوشه طلایی جدا می شود.

*  قرار بود از فرشاد پیوس به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران استفاده شود، اما وی به این پیشنهاد روی خوش نشان نداد.

* مسعود اقبالی مسئول کمیته اموزش فدراسیون فوتبال از سمت خود کناره گیری کرد. اواعتقاد دارد که در کمیته آموزش سنگ روی سنگ بند نیست.

* امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بار دیگر عنوان کرد، هفت امتیاز تیم ما به جیب بی عدالتی رفت. به بچه های تیم گفته ام با قدرت تمام با بی عدالتی مبارزه کنید. باور کنید که این آقایان با من مشکل دارند. چون می دانند که مشکل من نیستم، بلکه خودشان هستند و تحمل من که شناخت خوبی از آنها دارم سخت شده است.

*حمید مطهری مربی وتئوریسین تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با انتقادها از پرسپولیس وسوق دادن پرسپولیس به سمت وسوی چالش می گویید، آنهایی که این روزها برای به چالش کشاندن پرسپولیس مقابل این تیم گارد گرفته اند، متاسفانه فرمان در دست خودشان نیست و بلکه سخنگوی این و آن شده اند تا همچنان دیده شوند.

* قاسم حدادی فر بازیکن تیم ذوب آهن می گوید من با ۱۰بازی ملی لباس سربازی بر تنم کردند و از ذوب آهن به تراکتور فرستادند، اما اکنون طرف اسمش در لیست ۶۰نفری تیم ملی آمده  یا طرف دیگر با زور انتقادات مربی تیم باشگاهی اش که سرمربی تیم ملی را به چالش کشاند، با چهار دقیقه بازی سرباز قهرمان معرفی کردند. آیا این تبعض نیست؟ آیا توقع این است که دیگران به قانون تمکین کنند. آب بی دلیل گل آلود نمی شود.

نویسنده: اکبر عزیزی