پنجشنبه نهم فروردین ماه

مژده دکتر بنی تمیم به اهالی ورزش

استاندار دستور تامین بودجه سالن ۴۵۰۰نفری اهواز را برای سال ۴۰۱ صادر کرد.

دکتر بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان گفت: ما به غیر  از سالن ۴۵۰۰نفر نگاهی ویژه  برای ساخت اماکن ورزشی استاندارد بیشتری در سطح استان خواهیم داشت.

فدراسیون کشتی نگاه ویژه ای به کشتی خوزستان دارد دو میزبانی مهم جام جهان پهلوان تختی در اهواز و نوجوانان کشور در مسجد سلیمان، نگاه ویژه و مثبت ما را نسبت به خوزستان ثابت می کند. این را علیرضا دبیر در جمع خبرنگاران گفت.

اما خوزستان باید تلاش کند سالن بزرگی تهیه کند اگر امروز تماشاگر اجازه ورود به سالن داشت حتما شرمنده هواداران کشتی خوزستان می شدیم این پتانسیل موجود واین همدلی وهمراهی و اشتیاق مسئولین ورزشی ودیگر مسئولین رده اول استانی  در خوزستان باید حاصلش یک کار خوب وتاثیر گذار باشد که امروز  در ملاقات با استاندار محترم استان شاهد این توجه بودم

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی هم چنین گفت  از نظر قانون مدت اعضای اجرایی کمیته المپیک پایان یافته وعملا هرآن چیزی را بعنوان مصوبه  تصویب کنند غیر  قانونی است و  ای کاش  عوامل اجرای این کمیته  استعفا دهند  هم چنین در مورد اینکه گفته شده هفت رئیس فدراسیون ورزشی طبق اعلام رای دیوان عدالت اداری باید از میان عضو هیات علمی دانشگاه وریاست فدراسیونها باید یکی را انتخاب کنند، اعلام کرد بنده تابع قانون هستم. 

گزارش: سیدمهدی ابوس