پنجشنبه سی ام فروردین ماه

لطیفی: صالحی امیری مدیر خوشنامی است

علی لطیفی بازیکن سابق تیم های ملی فوتبال و استقلال تهران درباره عملکرد دکتر صالحی امیری در کمیته ملی المپیک به البرز ورزشی گفت: هرچند انتظار جامعه ورزش از مسئولان فراتر از اختیارات آنهاست، اما اعتقاد دارم که آقای دکتر صالحی امیری از مدیران کاربلد، توانمند و دلسوز ورزش ما بوده که نامی ماندگار خواهد یافت. امیدوارم در صورتی که سمت کنونی باقی مانده است، دامنه حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور را وسعت بخشد.

لطیفی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر نیز گفت: در شرایط کنونی استقلال با هدایت کادرفنی خود به خوبی به پیش می رود و بازی های تماشاگرپسندی را ارایه داده است. اما در فوتبال نتیجه گرای ما هر آن احتمال اتفاقات عجیب و غریب وجود دارد.

وی درباره تیم ملی و برنامه های پیش روی ملی پوشان در مسیر جام جهانی نیز گفت: آنچه که از این پس باید در اولویت قرار بگیرد، برگزاری دیدارهای تدارکاتی و تیم های خوب خارجی است. در دوره گذشته تیم ملی سوای سه دیدار با تیم های باشگاهی خارجی حدود 10 مسابقه انجام داده است . به همین دلیل معتقدم که تیم ملی حداقل نیاز به 10 مسابقه مهم با تیم های مطرح دنیا دارد تا در جام جهانی قطر که چشم ایرانیان به ساق های ملی پوشان دوخته می شود، زنگ تفریح نباشد.

گفت و گو: حسن امامقلی