پنجشنبه نهم فروردین ماه

خبرهای کوتاه از فوتبال

اخبار ریز و درشت فوتبال از نظر علاقه مندان ورزش می گذرد. در این بین بدون تردید درخشش مجدد مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا می تواند قابل توجه باشد.

طارمی و لیگ قهرمانان اروپا

مهدی طارمی به عنوان یکی از چهار کاندیدای بهترین بازیکن دیدارهای برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا انتخاب شد.

طارمی که در بازی برگشت با لاتزیو برای تیمش پنالتی گرفت، خودش این پنالتی را به گل تبدیل کرد. او در ادامه یک پاس گل زیبا را هم به اوریبه، هم تیمی اش داد.

سایت یوفا هم با پایان بازی‌های برگشت مرحله پلی آف، چهار کاندیدای بهترین بازیکن این هفته را معرفی کرد که نام مهدی طارمی هم در این نظرسنجی دیده می‌شود.

 

مهاجم ازبک پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم ازبکستانی به توافق رسیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم ازبکستانی به توافق نهایی رسیده و این بازیکن قرار است، امشب (جمعه) برای انجام تست‌های پزشکی و در ادامه عقد قرارداد وارد تهران شود.

 

مدیرعامل ماشین‌سازی برکنار شد

مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز، مدیرعامل این باشگاه را از سمت خود برکنار کرد.

باشگاه ماشین‌سازی تبریز اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر و میثم مصائبی را از مدیرعاملی این باشگاه برکنار کرد:

ضمن تشکر از زحمات جنابعالی در مدت سرپرست مدیرعاملی ماشین‌سازی، نظر به حوادث اخیر و تکدر خاطر هواداران این باشگاه و درخواست هیئت محترم فوتبال برای معرفی مدیرعامل جدید، بدینوسیله ابلاغ شما به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه «کان لم یکن» و ملغی اعلام می‌شود. لازم به ذکر است از این تاریخ شما مسئولیتی در باشگاه نداشته و با توجه به شکایات واصله از سازمان لیگ در مورد برخی از تخلفات ارتکابی در کمیته انضباطی رسیدگی و تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.