پنجشنبه نهم فروردین ماه

تکواندوی جام باشگاه های آسیا در تهران

 یازدهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، سی‌ودومین دوره پیکارهای جام فجر و چهارمین دوره رقابت‌های جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو، روزهای 13 تا 23 اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

یازدهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا (G2) 13 و 14 اسفندماه، سی‌و‌دومین دوره رقابت‌های جام فجر (G2) 15 تا 18 اسفند و چهارمین دوره جام ریاست فدراسیون جهانی در دو بخش (تکواندو و پاراتکواندو) (G2) طی روزهای 19 تا 23 اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

پیش از این قرار بود این مسابقات در مجموعه ورزشی «المپیک» جزیره کیش برگزار شود که با تصمیم مسئولان فدراسیون تکواندو، این رقابت‌ها در تهران و خانه تکواندو انجام خواهد شد.

تاکنون 143 تکواندوکار از کشورهای اردن، ازبکستان، امارات، ایران، پاکستان، عراق، عمان، قزاقستان و هندوستان برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا، 314 هوگوپوش از آذربایجان،  اردن، ازبکستان، ایران، پاکستان، تاجیکستان، ترکیه، عراق، عمان و قزاقستان برای شرکت در جام فجر و همچنین 337 تکواندوکار از کشورهای آذربایجان، اردن، ازبکستان، ایران، پاکستان، تاجیکستان، ترکیه، عراق، عمان، قزاقستان، لبنان، نپال و پناهندگان به منظور رقابت در جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو ثبت نام کرده‌‍اند.

همچنین در بخش پاراتکواندو نیز 65 هوگوپوش از ازبکستان، ایران، تایلند، ترکیه، روسیه، ژاپن، قزاقستان، کنیا، نپال و هند ثبت نام کرده‌اند که مهلت نام نویسی تا پایان امشب (سه‌شنبه - سوم اسفندماه) ادامه دارد.

این رقابت‌ها G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.