جمعه دهم فروردین ماه

گازرانی: حیف، عزیزی خادم از فوتبال رفت

بازیکن و مدافع سابق تیم ملی فوتبال در واکنش به اتفاقاتی که در این ورزش افتاده است، به البرز ورزشی گفت: من آقای عزیزی خادم و خانواده ایشان را به خوبی می شناسم. مردی مدیر و وطن دوست که در سایه مدیریت یازده ماهه اش تیم ملی فوتبال به جام جهانی صعود کرد. نمی دانم آقایانی که اقدام به برکناری وی کرده اند، چرا در زمان فدراسیون قبلی با آن همه مسایل که می دانیم، سکوت کرده بودند. کاش هیات رئیسه فدراسیون حداقل تا پایان جام جهانی صبر می کردند تا فوتبال ما دچار سردرگمی نشود.

گازرانی در ادامه به مواردی که در این فدراسیون می گذرد، نیز اشاره کرد: انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم ملی منطقی نمی نماید. چرا که تحصیل کرده تر و بزرگتر از ایشان در فوتبال زیاد داریم مثل حسین کلانی که هم زبان می داند و هم چهره ای بین المللی است. متاسفانه فوتبال ما سیاسی شده است و نگاه ها به ارتقای این ورزش نیست. اشکال تراشی هایی که از طرف افراد فرصت طلب به وجود می آید، تبدیل به یک درد بزرگ شده است.

گازرانی همچنین به بحث خصوصی سازی دو تیم استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: این بار هم مانند گذشته خصوصی سازی در حد یک حرف باقی خواهد ماند چون پول کلانی در کنار این دو باشگاه وجود دارد که نمی شود به سادگی از کنار آن گذشت. امروز فوتبال ما باید به جام جهانی قطر بیندیشد تا بتواند با نمایش سرفرازانه آبروی ورزش کشور ما باشد و این مساله مهم نباید از نظر دور بماند.

گفت و گو: حسن امامقلی