چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

بسکتبال ایران و سوریه فردا در آزادی

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود از پنجره دوم انتخابی‌های جام جهانی ۲۰۲۳، فردا (یکشنبه) ۸ اسفند ۱۴۰۰ در سالن آزادی میزبان سوریه خواهد بود که این دیدار با حضور هواداران برگزار می‌شود.

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره دوم انتخابی جام جهانی فردا با تیم ملی سوریه مسابقه خواهد داد. بعد از نمایش ضعیف مقابل قزاقستان حالا دوستداران ورزش انتظار دارند که بسکتبال ما بتواند سوریه را با شکست بدرقه کند. سوری ها یک بار در گذشته ما را شکست داده بودند و این بار نیز با داشتن یک بازیکن تبعه آمریکایی شاید به آسانی تسلیم پذیر نباشد. این در حالی است که بسکتبال ایران حتی در نبود حامد حدادی با داشتن بازیکنانی چون سجاد مشایخی، دلیر ذهان و ... به لحاظ شوتزنی و تکنیک برتری چشمگیری نسبت به سوری ها دارند. فقط می ماند تاکتیک که بستگی به تدبیر مصطفی هاشمی دارد.

گفته می شود مسابقه فردا با حضور ۳۰ درصدی هواداران در سالن آزادی برگزار خواهد شد. دیدار اول تیم ملی ایران، پنج‌شنبه هفته گذشته مقابل قزاقستان برگزار شد که شاگردان هاشمی ۶۹ - ۷۳ مغلوب حریف خود شدند. بازی دوم بسکتبالیست‌های ایران اما ساعت ۱۷ فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود.

گزارش: علیرضا حکمت