جمعه دهم فروردین ماه
حوادث پشت حوادث در سپاهان؛

نویدکیا رفت، جانشین وی در راه است

محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان پس از آنکه سپاهان در هفته نوزدهم نتوانست از پس ذوب آهن برآید، کناره گیری اش را از سپاهان رسانه ای کرد و از مدیران باشگاه درخواست کرد تا استعفای او را بپذیرند، اما باشگاه قبول نکرد و به دنبال آن بازیکنان تیم سپاهان در توئیتی حمایت خود را از نویدکیا اعلام و نوشتند، با محرم به جنگ حریفان خواهیم رفت تا قهرمانی حاصل شود.

با این حال نویدکیا زیر بار نرفت و بین خود با سپاهان جدایی انداخت تا فضا برای راهیابی مربی جدید هموار شود. برخی ها بر این تصور بودند که سکوت مرزبان دستیار نویدکیا در این شلوغ بازاری بدون حکمت نیست و او با این سکوت خود را برای مرد اول شدن آماده می کند. اما به ناگهان مرزبان هم از روزه سکوت خارج شد و او هم راه نویدکیا را طی کرد. مرزبان هم استعفا داد تا شرایط در سپاهان بغرنج شود. با کنار کشیدن نویدکیا و مرزبان موقعیت ساکت در مدیریت باشگاه لرزان شد، این احتمال وجود دارد که مدیران بالادستی به طور کامل تصمیمات جدیدی اتخاذ کنند که در این تصمیم نه ساکت در سپاهان دیده شود و نه نویدکیا که استعفا داده است. اکنون ساکت در تلاش است تا از قبل آنکه مدیران بالادستی دست به کار شوند، جانشین نویدکیا را معرفی کند.

از ما نشنیده بگیرید. کاملا سری است، اما می گویند کانال هایی زده شده است تا در تاریکی یک شکار بزرگ صورت بگیرد. آن هم شکار ربیعی مربی تیم مس رفسنجان است. باید کمی صبر کرد.