سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

کوتاه از فوتبال

اخبار فوری امروز فوتبال ایران معطوف به انتخاب سرمربی برای تیم محبوب تبریزی ها و چند نکته دیگر است که می خوانید.

تراکتور در انتظار مربی ترک

میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل تراکتور برای انجام مذاکرات نهایی با ارتوئرول سائلام به استانبول سفر کرده است. این در حالی است که باشگاه روز جمعه باشگاه تراکتور اعلام کرده بود که با سائلام برای انعقاد قرارداد یک سال و نیمه به توافق رسیده بودند و این مربی ترکیه‌ای قرار است برای انجام مذاکرات نهایی به تبریز سفر کند. با این حال سائلام به تبریز نیامد تا مدیرعامل تراکتور برای انجام مذاکرات به استانبول برود.

 

 

اطلاعیه سازمان نظام وظیفه برای بازیکنان مشمول

سازمان وظیفه عمومی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: این سازمان مجری قوانین و مقررات بوده و در اجرای این مقررات برای تمامی تیم های ورزشی بدون تبعیض و به صورت یکسان رفتار می شود.

از این رو از تمامی تیم های ورزشی تقاضا می شود در زمان انعقاد یا تمدید قرارداد، وضعیت مشمولیت سربازی بازیکنان مورد نیاز را بررسی و هماهنگی های لازم را با مراجع ذی صلاح به عمل آورند.

 

بازیکن ایرانی در تیم منتخب ستارگان قطر

سایت استاد الدوحه قطر ترکیب تیم منتخب دیدارهای هفته بیستم لیگ ستارگان را معرفی کرد که نام امید ابراهیمی، بازیکن خط میانی الوکره نیز در آن قرار گرفته است.

این رسانه ورزشی قطر نوشت: امید ابراهیمی راه پیروزی پرگل الوکره را برابر ام‌صلال هموار کرد. او یک ضربه پنالتی هوشمندانه نیز به دست آورد و تبدیل به گل کرد.

الوکره در دیدار برابر ام‌صلال با گلزنی امید ابراهیمی 4 بر صفر به پیروزی رسید. این تیم با 37 امتیاز در جدول رده‌بندی 12 تیمی لیگ ستارگان قطر سوم است.