پنجشنبه نهم فروردین ماه
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس، مس رفسنجان چه شود

قطار پرشتاب لیگ برتر فوتبال وارد ایستگاه بیستم می شود. فردا دوشنبه هشت بازی را شاهد خواهیم بود. اوج این رقابت ها را باید در دیدار پرسپولیس با مس رفسنجان جست و جو کرد.هر دو تیم با توجه به سبک بازی شان هم خوب بازی می کنند و هم خوب امتیاز جمع آوری می کنند. این بازی در تهران و در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد. هر دو به دنبال سه امتیاز هستند، بنابراین شاهد یک دیدار فراتر از چارچوب لیگ برتر خواهیم بود.

استقلال در غیاب یزدانی و مرادمند برابر نساجی روز سختی را شاهد خواهد بود. این تیم روزهای سخت را هفته گذشته برابر فجر و در تهران لمس کرد. گرچه با یک گل به پیروزی کم رنگ دست یافت، اما کادرفنی آبی ها در همان لحظات روزهای سخت را لمس و درک کردند.

سپاهان با محرم یا بدون محرم با تراکتور دیدار می کند تا زخم هایش را درمان کند. تراکتور در این روز بدون سولدو که برکنار شد، دیده خواهد شد.

پیکان که شرایط خوبی را پیدا کرده است در شیراز مقابل فجر شانس خود را برای قرار گرفتن در جمع مدعیان آزمایش خواهد کرد. جدال گل گهر با نفت آبادان برخورد دو دوست چون قلعه نوعی وعلی منصوریان خواهد بود. نفت مسجد سلیمان تصمیم دارد به ناکامی اش مقابل آلومینیوم و در شهر خودش پایان دهد. هوادار در تهران مقابل فولاد راحت نخواهد بود، چون فولاد سخت به حریفان امتیاز می دهد و دست آخر ذوب آهن در مشهد مقابل پدیده روز آرامی را سپری خواهد کرد.