جمعه سی و یکم فروردین ماه
شایعه در شهر؛

صابر کاظمی در العربی قطر؟!

صابر کاظمی، قطر پاسور جوان تیم ملی والیبال در راه قطر قصد پیوستن به تیم العربی را دارد. گفته می شود وی برای یک محدوده زمانی 60 هزار دلار خواهد گرفت.

صابر کاظمی اگر آن بازیکن تیزچنگ جام ملت ها باشد، باید بیشتر از اینها پول بگیرد. ولی همه دیدند که وی در لیگ باشگاه های کشور به ویژه در چند بازی اخیر بسیار ضعیف و کمرنگ ظاهر شده و سایه ای از آن بازیکنی نبود که بارها از وی تعریف کردیم. حالا پرسش این است که اگر این بازیکن آماده نبوده و مشکلاتی داشته، با چه دل و جراتی راهی قطر می شود. آیا فدراسیون والیبال نباید بر بازیکنان ملی پوش خود نظارتی داشته باشد.

براساس اخبار رسیده در جریان لیگ برتر باشگاه های کشور نیز یک واسطه پیشنهادی معادل هشت میلیارد تومان به صابر و برخی بازیکنان شهرداری ارومیه داده بود تا به لیگ کره بپیوندد. اگر واقعیت داشته باشد، غیرحرفه ای ترین کاری بود که یک فرد می تواند در حق بازیکنان و باشگاه های ایرانی انجام بدهد. در این زمینه ما با برخی از عوامل فنی تیم شهرداری ارومیه صحبت کرده ایم و مستدل می نویسیم اما باز هم تاکید می کنیم که فدراسیون والیبال که میلیاردها تومان برای این جوان ها هزینه کرده است، مراقب باشد تا ذهنیت ورزشکاران امیدساز ما بر هم نخورد.

نویسنده: جمشید حمیدی