پنجشنبه نهم فروردین ماه

پشت پرده اخبار فوتبال

* معاون اجتماعی حوزه نظام وظیفه می گوید: ما سه ماه پیش به باشگاه استقلال اطلاع داده بودیم که یزدانی و مرادمند سرباز هستند و در نیم فصل نباید با آنها تمدید قرارداد می کردند...

* باشگاه پرسپولیس اطلاع داد، خرید بازیکن ازبکی قبل از پایان نقل وانتقالات صورت گرفته و فسخ این بازیکن قبل از پایان نقل و انتقالات صورت گرفته است.

* باشگاه پرسپولیس به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال نامه زده که ما استعلام بازیکن ازبکی را هم از ایجنت و هم از باشگاه پاختاکور دریافت کرده ایم. اکنون از شما می خواهیم که فدراسیون فوتبال جداگانه از فدراسیون فوتبال ازبکستان و باشگاه پاختاکور استعلام دریافت کند.

* حسین خرمی مالک و مدیرعامل باشگاه قصریخ و مربی سال های نه چندان دور تیم فوتبال آتش نشانی و نیز از مربیان سازنده فوتبال کشورمان، صبح امروز چشم از جهان هستی فرو بست. روحش شاد.

* مجید جلالی قراردادش را برای نیم فصل دیگر به عنوان مدیر کمیته فنی تیم فوتبال پارس جنوبی با این باشگاه تمدید کرد. سرمربی تیم پارس جنوبی ایمان رزاقی که همکار او فرهاد خانگلی است.

* رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از رفتار و برخورد آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال که هنگام مصاحبه در جمع خبرنگاران و صرفا به خاطر آنکه لگوی میکروفون خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به رنگ قرمز بوده و آن را به گوشه ای پرت کرده شدیدا اعتراض و گله مندی خود را نسبت به بی احترامی که صورت گرفته ابراز کرد.

*وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال که از سوی مجیدی در اختیار باشگاه قرار گرفته است، فردا دوشنبه در کمیته انضباطی باشگاه حضور خواهد یافت.

* در دیدار دو ساعته وریا غفوری با مدیرعامل باشگاه استقلال، کاپیتان استقلال گفتنی های لازم را با مدیرعامل بازگو و عنوان کرد: متاسفانه سرمربی تیم افرادی را در اطراف خود جمع کرده  و به او خط می دهند که در شأن باشگاه استقلال نیستند.

* ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان تلاش دارد تا نوید کیا را به تیم باز گرداند، حتی وی در چند نوبت به منزل وی مراجعه کرده است. دلیل اسرار ساکت برای بازگشت نویدکیا به تیم به بقای خودش در مدیریت باشگاه سپاهان بستگی دارد.

* گروهی از هواداران دو آتیشه تیم سپاهان که شدیدا طرفدار نویدکیا هستند، با تجمع مقابل منزل نویدکیا با شعار محرم برگرد به خانه ات، خواستار بازگشت محرم نوید کیا به سپاهان شدند.

* حضور چند روز پیش محمد محمدی سرپرست تیم امید ایران در باشگاه پرسپولیس با انتقادات زیادی همراه شد تا اینکه خود محمدی عنوان کرد به زودی در باشگاه پرسپولیس صاحب یک پست اجرایی خواهد شد.
 

* دیدار دو تیم فوتبال استقلال با نساجی مازندران از هفته بیستم لیگ برتر که فردا برگزار خواهد شد، میزبان ندارد. این بازی در مشهد برگزار خواهد شد وعملا هردو تیم میهمان مشهدی ها هستند.

* با توجه به ثبت شکایت فرشید باقری از باشگاه استقلال که در کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت شده است، این احتمال وجود دارد که باشگاه استقلال با خطر بسته شدن پنجره نقل وا نتقالات در فصل آینده مواجه شود.

* محمد نصرتی و فاضلی به عنوان دستیاران ایرانی سرمربی جدید تراکتور که از ترکیه وارد می شود معرفی شدند.

*حمید استیلی مدیر تیم ملی اطلاع داد، لیست تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با کره جنوبی و لبنان فردای بازی با دربی منتشر خواهد شد.

* استیلی اعلام کرد که هیچ بازیکنی خارج از نگاه سرمربی ودستیاران او در لیست تیم ملی قرار نخواهد گرفت و  پذیرش سفارش را هم از کسی نداریم.  در این رابطه بازیکنان به وعده های مربیان و مسئولان باشگاه های خود چندان توجه نداشته باشند.

نویسنده: اکبر عزیزی