جمعه دهم فروردین ماه
نگاه به مربیان شایسته بومی؛

هلالی: طغرل و سولدو به درد تراکتور نمی خورند

اعضای هیات مدیره فدراسیون بسکتبال باید سنجیده عمل می کردند تا به عزیزی خادم اجازه دفاع از حقوق خود را می دادند.

اسماعیل هلالی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و از ملی پوشان آذری زبان سال های نه چندان دور با بیان این مطلب افزود: باید تمامی جوانب کار را در نظر می گرفتند. امروز چه تضمینی است که فردی مانند آقای ماجدی بتواند فدراسیون فوتبال را بچرخاند. این باور همه مردم است که از هیات مدیره فدراسیون فوتبال در حق رئیس فدراسیونی که تیم ملی فوتبال را به جام جهانی برده است، اجحاف کرده اند.

هلالی در ادامه گفت: تیم ملی فوتبال ایران باید هرچه زودتر برنامه های خود را تا رسیدن به جام جهانی مشخص کند. از جمله انجام حداقل شش مسابقه با تیم های تراز اول دنیا از الزامات آماده سازی تیم ملی است. برزیل، کرواسی، بلژیک و فرانسه می توانند حریفان قدری برای برگزاری دیدارهای دوستانه و برطرف ساختن اشکالات تیم ملی باشد.

هلالی که اصالتا تبریزی است، درباره مسایلی که در تیم فوتبال تراکتور می گذرد، گفت: عملکرد ضعیف سولدو را دیدیم و اعتقاد دارم که نه سولدو و نه طغرل صحبت از آمدنش به تبریز است، هیچ کدام نمی تواند دوای درد فوتبال آذربایجان شرقی است. آنها دنبال پول های میلیاردی از بیت المال هستند. پیشنهاد من این است که هدایت تیم تراکتور را به یک فرد بومی واجد شرایط بسپارند ما مربیان آذری کم نداریم که شایستگی های خود را به اثبات رسانده اند.

گفت و گو: حسن امامقلی