پنجشنبه نهم فروردین ماه
اخبار پشت پرده فوتبال

خطر محرومیت بیخ گوش دروازه بان استقلال

حسین حسینی، دروازه بان تیم فوتبال استقلال در آستانه محرومیت قرار گرفت...

به دنبال شکایت مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز از حسین حسینی، دروازه بان استقلال که مدعی است بر او تهمت و افتر وارد کرده است، این پرونده در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ثبت و مورد بررسی قرار گر فت.

دروازه بان استقلال چندی پیش در جمع حبرنگاران عنوان کرد: پشت پرده سربازی نرفتن یزدانی و مرادمند و ایجاد این همه آشوب مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز قرار دارد وا و با نقشی که در این پرونده ایفا کرده، به دنبال از بین بردن انسجام و وحدت در تیم استقلال است.

در پی اظهارات حسینی، مدیرعامل باشگاه فجر شکوائیه سنگینی تهیه و آن را در اختیار کمیته انضباطی قرار داده و متذکر شده که حسینی با ارائه مدرک و مستند اتهامات او را در دادگاه به اثبات برساند.

وی یادآور شده است تا پایان این شکایت پای کار هستم و تحت هیچ شرایطی پا پس نخواهم کشید.

 

خط ونشان سرخابی ها علیه صدا و سیما

نمایندگان مجلس طرح حق پخش صدا وسیما را به باشگاه ها را تصویب کردند.

به دنبال تصویب حق و پخش از سوی صدا و سیما به دو باشگاه پرسپولیس واستقلال، سرخابی ها طی نامه مشترک به صدا و سیما متذکر شدند تا مادامیکه صدا وسیما حق پخش آنها را نپردازد، اجازه داده نخواهد شد تا مسابقات این دوتیم از تلویزیون که مشمول کلیه کانال ها می شود، برنامه پخش صورت بگیرد. حتی شنیدیم که این دو باشگاه طی نامه مشترک به سازمان لیگ از این سازمان در خواست جلوگیری و ورود دوربین های تلویزیون به داخل ورزشگاه محل مسابقه را دارند.