سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

فرنگی کاران از 15 اسفند استارت می‌زند

لیست محمدبنا سرمربی تبم ملی کشتی فرنگی  بسته شد. وی برای سه رویداد مهم سال 2022 در مجموع 38 فرنگی کار را انتخاب کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی را در سال 2022 پیش رو دارد، با برپایی رقابت‌های قهرمانی کشور و جام تختی، حالا تکلیف لیست محمد بنا برای سه رویداد پیش رو مشخص شده است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مسابقات جام تختی که همه ساله به نام یک کشتی گیر بزرگ برگزار می شود امسال بعنوان مرحله آخر انتخابی تیم ملی که قرار بود در ایران انجام شود از سطح خوبی برخوردار بود. همه داشته های ما به جز 7 مدال آوری که در 6 وزن از این مسابقات معاف بودند، در این رقابت ها حاضر بودند و هر مسابقه ای هیجان خودش را داشت و من و تمام کسانی که در سالن حضور داشتند واقعا از مسابقات راضی بودند.

بنا درخصوص کشتی گیرانی که به اردو دعوت خواهند شد، افزود: طبیعتا نفرات اول و دوم جام تختی در اردو حضور خواهند داشت و برخی نفرات سوم هم به اردو دعوت می شوند. در نهایت 38 نفر شامل جمع این نفرات با 7 نفری که معاف بودند، به اردو دعوت می شوند به دلیل اینکه نفرات باید رند باشند و دو به دو مقابل هم قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص زمان برگزاری اردوها گفت: برای مسابقات آسیایی مغوستان که اواخر فروردین ماه برگزار می شود 3 مرحله اردو خواهیم داشت و اولین مرحله اردوی ما از روز 15 اسفند ماه برگزار خواهد شد.